ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری جشنواره "کودک الکترونیکی "

| چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

سومین کنفرانس و جشنواره "کودک الکترونیک " و نخستین کنفرانس "مدرسه هوشمند "، همزمان با هفته اول اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سومین کنفرانس و جشنواره "کودک الکترونیک "، این جشنواره با هدف "توسعه و بهینه سازی فناوری اطلاعات در دنیای کودکان " و با شعار "کودک الکترونیکی؛ اصلاح الگوی آموزش و پرورش "، هفته اول اسفند ماه سال‌جاری در سالن حجاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

سومین کنفرانس و جشنواره کودک الکترونیک به همت وزرات آموزش و پرورش و با حمایت نهاد ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سازمان فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران و برخی از نهادهای دولتی و حکومتی برگزار خواهد شد.

همزمان با برپایی این کنفرانس، با برگزاری جشنواره برترین‌های کودک الکترونیک، آثار و محتواهای الکترونیکی مرتبط با کودک در گروه‌های مختلف بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزارهای آموزشی کودکان، تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، اسباب بازی، انتشارات کودک، سازمان‌های دولتی و شهرداری‌ها، ارزیابی می‌شود؛ همچنین، در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی از دستاوردهای داخلی در زمنیه کودک الکترونیکی به نمایش در خواهد آمد.
*نخستین کنفرانس "مدرسه هوشمند " برگزار می‌شود

به گزارش توانا، نخستین کنفرانس "مدرسه هوشمند " نیز از سوی وزرات آمورش و پرورش و مرکز همایش‌های "طاپکو " با مجوز وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و شهرداری تهران در هفته اول اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد.

ستاد خبری این کنفرانس، از تمامی محققان و دانشگاهیان دعوت کرده است تا با ارسال مقالات و نیز با تبادل یافته‌های علمی، پژوهشی و کاربردی خود، زمینه ارتقاء کنفرانس را فراهم کنند.

در حاشیه این کنفرانس، نمایشگاهی از دستاوردهای مدارس کشور در زمینه "هوشمندسازی مدارس " به نمایش درخواهد آمد و از برترین مدارس هوشمند با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش تقدیر خواهد شد.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.ekid.ir مراجعه کنند.

  • ۸۹/۱۰/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">