ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری سمینار بهره‌وری ونرم افزار DISC

| دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۸۶، ۰۹:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

سمینار دو روزه "افزایش بهره‌وری با استفاده از نرم افزار DISC" روز گذشته در محل آمفی تاتر مجتمع ونک آغاز شد.

این سمینار که به همن شرکت راهبران دانش مدیریت( رادمان) و با همکاری شرکت Result Performance Management کاناده برگزار شد، به معرفی ابزار و تکنیک تخصصی DISC، ارایه تحلیل جامع رفتاری هر فرد شرکت کننده به صورت مکتوب، انجام فعالیت‌های گروهی برای شناخت، ایجاد انگیزه و هم‌افزایی در کار گروهی، ارایه راهکارهای موثر در جهت افزایش میزان کارآیی و اثربخشی فردی و گروهی پرداخته شد.

دکتر شریل توماس استاد دانشگاه‌های ویکتوریا و رویال رودز کانادا و مدیرعامل شرکت Result Performance Management در این سمینار گفت: با استفاده از ابزار DISC افراد می‌توانند در محیط کاری و خانوادگی خود موثرتر باشند.

وی افزود: هدف این سمینار این است که مدل‌های رفتاری افراد را بشناسیم و با استفاده از این مدل‌ها زمینه بهره‌وری بیش‌تر را فراهم آوریم.

دکتر توماس با اشاره به این که با شناخت مدل‌های رفتاری می‌توان نقش مناسب‌تری برای هر فرد در کارگروهی در نظر گرفت گفت: به این ترتیب امکان افزایش فعالیت‌های گروهی و هم‌افزایی بیش‌تر این فعالیت‌ها به وجود می‌آید.

استاد دانشگاه ویکتوریا ادامه داد: تاریخچه DISC به 400 سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد و اولین بار بقراط آن را مطرح کرد. سپیس دانشمندان بزرگی مانند کارل گوستاو یونگ آن را تکمیل کردند و امروز با استفاده از آن می‌توانیم سبب افزایش بهره‌وری در محیط‌های کاری شویم.

شبنم طباطبایی نایب رییس هیات مدیره و مدیر آموزش شرکت رادمان نیز در این جلسه گفت: این سمینار دو روزه، تخستین سمینار این شرکت است که تلاش می‌کند به اصلی‌ترین نیاز شرکت‌ها یعنی افزایش بهره‌وری بپردازد.

وی اظهار امیدواری کرد با ادامه این سمینارها زمینه افزایش بهره‌وری و همچنین هم‌افزایی در کارگروهی در شرکت‌های ایرانی فراهم شود.
در سمینار دو روزه "افزایش بهره‌وری با استفاده از تکنیک DISC" نمایندگانی از شرکت‌های همکاران سیستم؛ایده پویا؛بهدید؛ رنوپارس، زیراکس، آواژنگ، مروا، پیستون ایران و مشاورین سکو برگزار شد.

گفتنی است گواهی‌نامه شرکت در دوره DISC در پایان سمینار به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

  • ۸۶/۰۸/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">