ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری مجدد مزایده ارایه خدمات VOIP

| سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۸۸، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

دیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت از برگزاری مجدد مزایده ، برای انتخاب پیمانکار ارایه خدمات VOIP، طی ماه های آینده خبر داد.

به گزارش وزارت ارتباطات ، محمد باقر ظهوری فر اظهار داشت: این مزایده به منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای فعالیت پنج شرکت یا کنسرسیوم در این حوزه مجدد برگزار خواهد شد.

وی افزود: اصلاح بندهایی از شرایط مزایده برای شرکت کنندگان در آن، از دیگر دلایل برگزاری مجدد این مزایده محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته مزایده این پروژه برگزار شده بود که به واسطه آن انتقال ترافیک وارده و صادره بین الملل به شرکت های برنده واگذار شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: بر اساس آن مزایده، سه شرکت مجوز ارایه خدمات VOIP را به منظور ارایه سرویس مطلوب و با قیمت مناسب به مشترکان دریافت کردند.

وی ادامه داد: این شرکت ها در حال حاضر فعال بوده و به واسطه بازاریابی هایی که انجام داده اند توانسته اند ترافیک مورد استفاده خود را نسبت به ماه های نخست به حد قابل قبولی، افزایش دهند.

ظهوری فر با تأکید بر اینکه برگزاری مجدد این مزایده به منظور مشارکت بیشتر بخش خصوصی در این عرصه برگزار می شود، گفت: سه شرکت فعال در این حوزه، در مزایده مذکور از اولویت های نخست محسوب خواهند شد.

وی در خصوص چگونگی اجرای فنی این طرح نیز، اظهار داشت: براساس طرح موجود که هم اکنون نیز در حال اجرا است، برای هر یک از شرکت ها یک کد دسترسی در شبکه تعریف می شود و آن ها نیز پس از انجام بازاریابی در سطح کشور، نسبت به انتقال ترافیک های موجود از داخل به خارج، بر عکس اقدام خواهند کرد.

  • ۸۸/۰۶/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">