ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌یی از برگزاری هم‌زمان دو نمایشگاه رسانه‌های دیجیتالی و بازی‌های رایانه‌یی تهران در یک محل برای جلوگیری از موازی‌کاری خبر داد.

بهروز مینایی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: طبق مذاکرات انجام شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جلوگیری از موازی کاری، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتالی و اولین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌یی تهران 16 تا 24 مهرماه در یک محل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استقلال نمایشگاه بازی‌های رایانه‌یی با وجود برگزاری در یک محل، حفظ می‌شود، خاطرنشان کرد: این بنیاد خود برگزاری بخش بازی رایانه‌یی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را به عنوان یکی از شش بخش اصلی این نمایشگاه برعهده دارد.

او ادامه داد: جشنواره مشترکی درباره آثار رسیده به هر دو نمایشگاه برگزار می‌شود و داوری به صورت واحد صورت می‌گیرد و این به منظور پرهیز از تلقی دیگران مبنی بر صرف بیهوده بیت‌المال است.

وی یادآور شد: قرار بود نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌یی تهران شهریورماه برگزار شود اما به دلیل نزدیکی به زمان برگزاری نمایشگاه‌های دیجیتال به دلیل آنکه برخی این کار را موازی‌کاری قلمداد کردند، برای نشان دادن حسن نظر، برگزاری آن به طور همزمان با رسانه‌های دیجیتال را قبول کردیم.

مینایی هم‌چنین اظهار کرد: نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌یی تهران بخش بین‌الملل نیز دارد که به دلیل فرصت کوتاه برای فراخوان تنها تعداد محدودی کشور همچون لبنان، سوریه و مصر در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان این‌که در بخش‌هایی چون بازی‌نامه‌نویسی، طراحی شخصیت و بازی‌های کوچک زمان بیش‌تری نیاز است، انتخاب برگزیدگان در این حوزه‌ها ممکن است به زمانی بعد از برگزاری نمایشگاه‌ همچون نمایشگاه الکامپ منتقل شود.

  • ۸۹/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">