ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری نشست مدیران مسوول و سردبیران نشریات IT

| سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۱۰:۰۷ ق.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - شب گذشته و به دعوت انجمن انفورماتیک نشستی با حضور حدود 30 تن از مدیران مسوول و سردبیران نشریات تخصصی در حوزه IT و مهندس سعیدی رییس اسبق انجمن شرکت های انفورماتیک و مهندس مظلوم رییس فعلی این انجمن(البته فکر می کنم به خاطر مجله تکفا) برگزار شد.
اگرچه دستور جلسه این نشست به درستی معلوم نبود و دعوتنامه ها نیز فقط به دست مدیران مسسول و برخی از سردبیران رسیده بود ولی از روزنامه نگاران فقط من ، ایمان بیک ، شهرام شریف و خانم میرخانی حضور داشتیم. و حتی در پایان جلسه و پس از صحبت های روزنامه نگاران نیز بسته های حاوی اطلاعات مورد نظر مدیران انجمن انفورماتیک که در اختیار مدیران مسوول بود دراختیار روزنامه نگاران قرار نگرفت.
اگرچه پس از صحبت های ایمان بیک و خود من بحث کمی بالا گرفت که برگزاری این جلسات بدون حضور خبرنگاران راه به جایی نخواهد برد و نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد . این در حالی بود که برخی از مدیران مسوول که از حرف های من به شدت عصبانی شده بودند دایماً اعتراض می کردند و به نوعی جلسه به جرو بحث صنفی و قدیمی میان روزنامه نگاران و مدیران مسوول تبدیل شد. در نهایت نیز صحبت هایمان مورد پذیرش حضار واقع شد والبته سعیدی و مظلوم نیز دایماً از صحبت های ما حمایت می کردند و به نوعی حق را به ما می دادند در نتیجه نیز قرار شد اعضایی که به این جلسات دعوت می شوند بدون در نظر گرفتن جایگاه شغلی و تنها از جهت نقش و تاثیر آنها در حوزه IT باشد. در انتهای جلسه نیز رییس انجمن انفورماتیک با تاکید بر اینکه به جایگاه و نقش خبرنگاران احترام می گذارند، عذر خواهی کرده و این موضوع (دعوت نکردن خبرنگاران) را عمدی ندانست.
اما در این جلسه چند هدف دنبال می شد.البته تا آنجا که من فهمیدم ظاهراً قصد راه اندازی یک انجمن متشکل از مدیران مسوول نشریات IT باشد وظاهراً یک پورتال هم در کار بود . در این مورد بعداً بیشتر می نویسم.

  • ۸۴/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">