ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری همایش تخصصی پرداخت الکترونیکی

| يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ | ۰ نظر

پارس (اینفوتک) نماینده رسمی شرکت اینجنیکو فرانسه در ایران با همکاری و مشارکت متخصصین در حوزه پرداخت الکترونیک، 30 بهمن‌ماه در همایش بین المللی تخصصی حوزه پرداخت الکترونیک شرکت می‌کند.

مریم برادران، قایم مقام مدیرعامل شرکت اطلاعات فناوری جهانی پارس و رییس شورای سیاست‌گذاری همایش اینجنیکو اعلام کرد: در این همایش که با حضور فعال و گسترده مدیران و کارشناسان ارشد و متخصصین حوزه بانکی، موسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های PSP برگزار می‌شود، آخرین دستاوردها و نوآوری‌های شرکت اینجنیکو (Ingenico) در حوزه پرداخت الکترونیک ارائه و معرفی خواهد شد.

وی گفت: با توجه به این که معرفی محصولات و ارایه راهکارهای نو در حوزه بانکی همواره از دغدغه‌های اصلی بوده، لذا با برگزاری این همایش به همراه یکی از شرکای تجاری خود (شرکت اینجنیکو) بر آن شدیم که مطابق روال هر ساله با معرفی محصولات جدید گامی مؤثر در جهت اعتلای تکنولوژی فناوری اطلاعات در حوزه پرداخت الکترونیک برداریم.

به گفته الهام حیدریان، در حاشیه این همایش نمایشگاهی جانبی برپا خواهد شد و در آن آخرین دستاوردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شرکت های اینجنیکو و اینفوتک به نمایش در خواهد آمد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه، سوالات تخصصی خود را با کارشناسان متخصص داخلی و خارجی مطرح کنند.

بر این اساس، از همه مدیران ارشد بانکی و کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه فن‌آوری اطلاعات، پرداخت الکترونیک و بانکداری برای حضور در این همایش تخصصی دعوت شده است و تاکنون بسیاری از بانک‌های دولتی و خصوصی برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.

  • ۹۲/۱۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">