ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری همایش وبلاگ نویسی منتظر

| چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

همایش بین‌المللی "وبلاگ نویسی منتظر"،سال آینده قمری به همت مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت (ع) اصفهان برگزار می‌شود.

"احسان حلمی" مدیر مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت (ع) روز چهارشنبه در گزارشی به ایرنا اعلام کرد: این مرکز به منظور استقبال از یکهزار و صدمین سال غیبت مهدی منتظر (عج)، اقدام به برگزاری همایش یکهزار و‪ ۱۰۰‬وبلاگ برای "مهدی فاطمه (ع)"می کند.

وی اظهار داشت: این همایش در قالب وبلاگ، فتوبلاگ و ویدیوبلاگ در رشته‌های مقاله، شعر، دل نوشته، داستان، نمایش نامه، عکاسی، گرافیک، کتیبه، کلیپ کوتاه و فلش برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را آشناسازی اقشار مختلف بویژه جوانان با سیره، شخصیت حضرت و فرهنگ مهدویت، ایجاد پایگاهی جذاب و پرمطلب در زمینه حضرت مهدی (عج) با استفاده از آثار جوانان ، فرهنگ‌سازی در استفاده از اینترنت و آموزش وبلاگ نویسی در بین قشر جوان عنوان کرد.

وی در خصوص نحوه شرکت در این همایش گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش اقدام به ایجاد وبلاگ در زمینه حضرت مهدی (عج) و ثبت نام در همایش از طریق اینترنت به نشانی ‪ http://weblog.montazar.net‬کنند.

وی مهلت ثبت نام در این همایش را تا آخر تیرماه و مهلت عرضه وبلاگ را تا ‪ ۲۰‬مردادماه عنوان کرد و افزود: در دهه مهدویت نیز مراسم اختتامیه همایش برگزار می‌شود.

  • ۸۶/۰۳/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">