ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان "رگولاتوری " در محورهای "رگولاتوری و حقوق مخاطبان "، "رگولاتوری، قوانین و مقررات "، "رگولاتوری، توسعه و اقتصاد " و "رگولاتوری، استانداردها و خدمات " برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان "رگولاتوری " و با همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بهمن ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، در نخستین جلسه کمیته علمی همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات محورهای مقالات این همایش به شرح زیر تعیین شده است.

با توجه به اهمیت تبیین وظایف و مسئولیت‌های " رگولاتوری " و لزوم معرفی ظرفیت‌ها، تولید ادبیات و محتوای تخصصی اعضای کمیته علمی ضمن تعیین "رگولاتوری " به عنوان موضوع اصلی همایش، محور مقالات را تعیین کردند.

اعضای کمیته علمی، "رگولاتوری و حقوق مخاطبان " را به عنوان نخستین محور مقالات تعیین کردند و قرارداد مشترکان، رضایتمندی مشتریان، اینترنت در خانواده ، ارزیابی رفتار و انتظار مشتریان از موضوعات این بخش است .

همچنین، "رگولاتوری، قوانین و مقررات " با موضوعات تبیین مقررات، آسیب‌شناسی حقوقی، شاخص‌های نظارتی، ملاحظات حقوق مردم در قانون‌گذاری به عنوان دومین محور این همایش است.

"رگولاتوری، توسعه و اقتصاد " نیز با موضوعات تعرفه خدمات، USO، برنامه‌های آینده، اقتصادی کردن سرویس‌ها در کشور، چالش‌های آینده، تخمین نیاز بازار، سرمایه گذاری‌خارجی به عنوان محور سوم و "رگولاتوری، استانداردها و خدمات " با موضوعات تهدیدات سایبری و نقش رگولاتوری، انتقال دانش، کیفیت خدمات، استانداردسازی مطلوب، امنیت ارتباطات، روش‌های صدور پروانه جدید، تأیید نمونه تجهیزات مخابراتی و پایش طیف به عنوان چهارمین محور مقالات تعیین شد.

مهلت ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 20 دی ماه 89 است و آثار باید به نشانی اینترنتی info@cnict.ir یا به آدرس تهران، خیابان حافظ، روبروی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، خیابان شیرین، پلاک34، طبقه5 ارسال شوند.

  • ۸۹/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">