ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بودجه و سود سال 88 مخابرات اعلام می شود

| چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اعلام اینکه استسفاریه مصوبات مجمع سالیانه از دولت پیگیری می‌شود از اعلام بودجه و EPS سال 88 این شرکت تا حداکثر 15 دی ماه خبر داد.

صابر فیضی در گفت و گو با فارس در خصوص تعیین تکلیف استفساریه مصوبات مجمع سالیانه از دولت درباره سود 13 تومانی هر سهم مخابرات اظهار داشت: دولت هنوز جواب این استفساریه را نداده و وزارت اقتصاد در حال پیگیری آن است.

وی با بیان اینکه بدون اخذ استفساریه، مصوبات مجمع سالیانه اعتباری نخواهد داشت ادامه داد: به محض دریافت استفساریه ، مقدمات بازگشایی نماد معاملاتی در بورس فراهم خواهد شد.

فیضی در رابطه با ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه شرکت مخابرات به بورس نیز گفت: این گزارش تهیه و به سازمان حسابرسی ارائه شده اما تاکنون این سازمان اظهارنظری نکرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در رابطه با موضوع بازاریابی بین المللی سهام بلوکی این شرکت نیز خاطرنشان کرد: با سفر گروهی به اندونزی چگونگی واگذاری بین‌المللی شرکت مخابرات این کشور از نزدیک بررسی شد تا در صورت واگذاری بلوکی سهام مخابرات از برخی جزییات اطلاعات و تجاربی در دست باشد.

وی ادامه داد: یک کنسرسیوم داخل کشور متولی این موضوع بوده اما تا زمان عرضه بلوکی سهام مخابرات چیزی در این باره مشخص نیست.

ضمن اینکه علاوه بر این کنسرسیوم داخلی 10 شرکت خارجی نیز بررسی‌هایی را در خصوص شرکت مخابرات و خرید بلوکی سهام انجام داده‌اند اما تا زمانی که نماد معاملاتی مخابرات باز نشود مشخص نمی‌شود چه گروه‌هایی وارد عمل خواهند شد.

فیضی افزود: از سوی دیگر با سفر به کشور رومانی شبکه مخابراتی این کشور مورد بررسی کارشناسی و فنی قرار گرفت که در مقایسه با این شبکه، شبکه مخابرات ایران از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در برابر این سوال که سود هر سهم سال 88 چه زمانی اعلام می‌شود اظهار داشت: طی یکی دو روز گذشته

بر روی این سود (EPSسال 88 شرکت مخابرات) بررسی‌هایی انجام شد اما باتوجه به اینکه شرکت مخابرات هنوز دولتی است بودجه باید به تأیید معاونت راهبردی ریاست جمهوری برسد تا بعد از تأیید و نهایی شدن ، سود سهام مخابرات برای سال آینده اعلام شود.

فیضی ادامه داد: بر اساس آخرین مهلت تعیین شده ، باید تا 15 دی ماه بودجه سال 88 دولت از جمله شرکت مخابرات اعلام شود.

وی گفت: در صورتی که ظرف چند روز آینده بودجه شرکت مخابرات توسط معاونت راهبردی تأیید شود بودجه اصلاحی به بورس ارائه خواهد شد.

  • ۸۷/۰۹/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">