ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاسیس شرکت هوشمندی تجاری همکاران سیستم

| يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۸۸، ۰۴:۴۴ ب.ظ | ۳ نظر

گروه شرکت های همکاران سیستم از ایجاد شرکت "هوشمندی تجاری همکاران سیستم" با هدف ارایه خدمات تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی و استقرار راهکارهای هوشمندی تجاری و مدیریت عملکرد خبر داد.

درسال‌های اخیر پیاده‌سازی راهکارهای هوشمندی تجاری، اولویت اول سازمان‌های بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری روی سیستم‌های اطلاعاتی بوده است از این رو بلوغ نسبی این سازمان‌ها در به‌کارگیری سیستم‌های اطلاعاتی پایه و نیاز مدیران ارشد این سازمان‌ها به گزارش‌های تحلیلی از وضعیت عمومی کسب‌و‌کار سنجیده می شود.

براساس این گزارش، بسیاری از سازمان‌های ایرانی در حال حاضر سیستم‌های اطلاعاتی پایه مانند حسابداری، انبار، حقوق و فروش را به خوبی عملیاتی کرده‌اند اما به‌رغم وجود گزارش‌های مفید در سطوح عملیاتی و مدیران میانی، مدیران ارشد معمولا بدون واسطه از گزارش‌های سیستمی استفاده نمی‌کنند که دلیل این امر عدم تلفیق و تحلیل اطلاعات سیستم‌های مختلف و عدم وجود فرمت نمایشی مناسب برای مدیران است.

هوشمندی تجاری (Business Intelligence) شامل ابزار، فناوری و فرآیندهای تبدیل داده‌ها به اطلاعات و تبدیل اطلاعات به دانش مورد نیاز برای بهینه‌سازی تصمیم‌گیری در سازمان است. همچنین داشبورد سازمانی در حقیقت لایه نمایشی اطلاعات در هوشمندی تجاری است که اطلاعات را بدون واسطه و با استفاده از نمودارها، اشکال و سمبل‌های گرافیکی در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

گفتنی است شرکت هوشمندی تجاری همکاران سیستم که ازنخستین روزهای سال 1388 کار خود را آغاز کرده، از مفاهیم نوین مدیریت عملکرد (Performance Management) برای ارایه راهکار به مدیران سازمان‌ها استفاده می‌کند.

  • ۸۸/۰۱/۲۳

نظرات  (۳)

با سلام و تبریک به پیشنهاد دهنده این طرح لطفا آن را درسطح افراد حقیقی هم عملیاتی نمایید
آمادگی همکاری در این شرکت را داریم
  • رضا طیبی مقدم
  • با عرض سلام و خسته نباشید بنده در این مورد تجربه کاری تقریبا دو ساله دارم در صورت تمایل شرکت حاضر به همکاری هستم (09124041548) ------------------------------------------------ دوست عزیز شما می توانید مستقیما با شرکت همکاران سیستم تماس گرفته و پیشنهاد خود را مطرح کنید. این سایت متعلق به همکاران سیستم نیست.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">