ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تالیا نمی خواهد اپراتور شود

| سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل مجتمع صنعتی رفسنجان گفت: قطعاً با ورود سرمایه‌گذار جدید به تالیا در زمینه توسعه در وضعیت و سرعت مناسب‌تری نسبت به گذشته قرار خواهیم گرفت و عقب‌ماندگی‌های خود را جبران خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، مهندس حسین بهرامپور در نشست خبری با خبرنگاران در حاشیه نمایشگاه تلکام با اشاره به تمایل سه سرمایه‌‏گذار جدید خارجی برای ورود به تالیا اظهار داشت: این سه شرکت از آسیا و کشورهای حاشیه ایران هستند و علاقه‌مندی خود را برای ورود به تالیا اعلام کرده‌اند که یکی از این شرکت‌‏ها به نظر فعال‌‏تر است که امید است در فاصله نزدیک این گروه وارد پروژه تالیا شوند و شاهد توسعه تالیا باشیم.

وی در مورد اپراتورگری تالیا خاطر نشان کرد: فعلاً در این زمینه برنامه‌ای نداریم و در حال حاضر به عنوان پیمانکار فعالیت می‌کنیم.

بهرامپور با تاکید بر این که بهترین سرمایه‌گذار برای اپراتورهای داخلی، سرمایه‌گذاران منطقه‌ ای و به ‌ویژه کشورهای همسایه هستند افزود: سرمایه‌گذاران ما بیش‌تر اپراتورهای فعال و باسابقه هستند و سرمایه‌گذار خارجی به این منظور است که کار مشترک بین پیمانکار داخلی و خارجی صورت بگیرد.

وی با بیان این که تمام فعالیت‌ها گام به گام و با اطلاع و نظر کارفرما ( شرکت مخابرات ایران) صورت می‌گیرد تاکید کرد: هندی‌ها و روس‌ها یکی از آن گروه‌ها هستند که البته پیش از این عرب‌ها نیز از کشورهای فعال بودند که عقب کشیدند و قطعا با ورود سرمایه‌گذار جدید توسعه تالیا بهتر خواهد شد.

گفتنی است، وزیر ارتباطات در حاشیه نمایشگاه تلکام به مسؤولین این شرکت در مورد از بین بردن فرصت‌‏ها هشدار داد.

  • ۸۷/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">