ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تالیا هفته آینده در مجلس

| دوشنبه, ۸ اسفند ۱۳۸۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ | ۰ نظر

بهار امیری ـ «رمضانعلی صادق‌زاده شیخان» رییس کمیته مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تا اوایل هفته آینده جلسه‌ای در مورد وضعیت سیم‌کارت‌های اعتباری (تالیا) با حضور مسوولان آن و شرکت مخابرات برگزار می‌شود.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر افزود: ما یک فرصت یک ماهه به تالیا داده بودیم و این مهلت پایان یافته و اکنون قرار است جلسه‌ای دیگر در مورد مسایل کیفی و کمی سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا در کمیته مخابرات مجلس برگزار شود.

وی با بیان اینکه مجتمع صنعتی رفسنجان به تنها 23 درصد از تعهداتش عمل کرده، تصریح کرد: اکنون 470 هزارسیم‌کارت تالیا در تهران فعال می‌باشد در صورتی که قرار بوده حدود 2 میلیون سیم‌کارت تا پایان امسال واگذار شود، امااین امر محقق نشده است.

وی تصریح کرد: در جلسه یک ماه گذشته که در خصوص سیم‌کارت‌های تالیا برگزار شد طرفین (مسوولان تالیا و مخابرات) یکدیگر را متهم می‌کردند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که قرار است تا اوایل هفته آینده برگزار شود مسوولان تالیا مخابرات در مورد تعویق در عمل به تعهدات توضیح خواهند داد و راهکارهای خود را برای اینکه تا چه زمانی به تعهدات خود عمل خواهند کرد، ارایه می‌دهند.

  • ۸۴/۱۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">