ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تالیا گران شد

| شنبه, ۶ خرداد ۱۳۸۵، ۱۰:۲۲ ق.ظ | ۰ نظر

سیم کارت اعتباری تالیا در اولین روز واگذاری مرحله دوم نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت تا سقف 20 هزار تومان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که مجتمع صنعتی رفسنجان اقدام به واگذاری سری دوم سیم کارت‌‏های اعتباری تالیا در تهران کرده است ، افزایش قیمت این سیم کارت در اولین روز واگذاری نکته مهمی است که توجه فروشندگان بازار سیم کارت را به خود جلب کرده، به طوری که سیم کارت صفر تالیا در بازار امروز تهران بین 100 تا 105 هزار تومان خرید و فروش می‌‏شود.
این در حالی است که از 23 بهمن ماه سال گذشته عملا سیم کارت صفر در بازار موجود نبود و به این دلیل برخلاف سیم کارت‌‏های دولتی که در اولین روز واگذاری با کاهش قیمت روبرو می‌‏شوند ، تالیا شاهد افزایش قیمت بوده است.

گفتنی است ، در حال حاضر سیم کارت‌‏های اعتباری در 6 مرکز تالیا در شهر تهران در حال واگذاری است و در این مرحله 100 هزار سیم کارت به متقاضیانی که در دوره قبل اقدام به ثبت کرده بودند ، ارایه می‌‏شود.

لازم به ذکر است ، وزیر ارتباطات نیز روز گذشته از عملکرد سیم کارت اعتباری تالیا تقدیر به عمل آورد.

بر اساس این گزارش ، سیم کارت دولتی تلفن همراه در بازار امروز تهران نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشته است.‌‏‌‏‌‏

به طوری که طبق اظهارات فروشندگان سیم کارت تلفن همراه ، در بازار امروز تهران قیمت خرید سیم کارت صفر کد 2 ، 560 هزار تومان و قیمت فروش آن به 570 هزار تومان رسیده است ، این در حالی است که سیم‌‏کارت کار کرده کد (2) 525 هزار تومان به فروش می‌‏رسد.

همچنین ، سیم‌‏کارت صفر کد 3 امروز 510 هزار تومان در خرید و 520 هزار تومان به فروش رسید و سیم کارت کار کرده کد 3 نیز 480 هزار تومان فروخته شد.

سیم‌‏کارت‌‏های کد 5 و 6 نیز به ترتیب 470 هزار تومان خریداری 480 هزار تومان به فروش می‌‏رسد.

گفتنی است ، سیم کارت کار کرده کدهای 5 و 6 در بازار امروز تهران 430 هزار تومان خریداری و 440 هزار تومان به فروش رسید که تغییر چندانی نسبت به روز گذشته نداشته است.

  • ۸۵/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">