ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استفاده از علم و دانش و فناوری در بخش ارتباطات ، یک ضرورت است و توسعه این بخش نیاز به علم و دانش روز دارد.

دکتر"محمد سلیمانی" روز سه‌شنبه در آیین صبحگاه مشترک بسیجیان این وزارتخانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: ارتباطات یک نیاز ضروری و عامل توسعه کشور است.

وی ادامه داد: باید برای دستیابی به اهدافمان ، مسلح به علم و دانش و فناوری روز باشیم و صنعت خود را رشد دهیم تا رفاه و آسایش را در کشور فراهم کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هم‌اکنون زمینه‌های دسترسی به علم ارتباطات در اختیار ما قرار دارد و می‌توانیم در این زمینه موفق باشیم.

وی افزود : باید همبستگی و وحدتمان را بیشتر کنیم چرا که دنیا می خواهد ما را از یک منبع انرژی بزرگ که نیاز توسعه کشور است ، محروم کند.

وی ادامه داد: استفاده از این انرژی عظیم که دارای یک دانش بومی است نیاز امروز کشور است و باید از آن دفاع کرد.

سلیمانی با اشاره به حضور رییس جمهوری در سازمان ملل ، افزود: حضور رییس جمهوری ، سازمان ملل را تحت تاثیر قرار داد و توجه همه روسا و رهبران جهان را به خود جلب کرد.

وی ادامه داد: گفته‌های رییس جمهوری در مقابل گفته‌های رییس جمهوری ابرقدرتهای جهان دارای عمق و پیامهای تاثیرگذاری بود و این خود عاملی است که کشورهای دیگر می‌کوشند تا برای این تفکر محدودیت ایجاد کنند.

سلیمانی بااشاره به نقش ارتباطات همچنین گفت: در جنگ تحمیلی ارتباطات نقش اساسی داشته و از این رو بسیجیان مخابرات نقش مهمی در جنگ و دوران دفاع مقدس داشته است.

وی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی ایران در طول تاریخ همیشه مورد طمع بوده و ما آموخته‌ایم که مقاومت صبر و تلاش لازم دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارتباطات عامل ایجاد رفاه و آسایش و خدمت رسانی به جامعه است که بحث امنیت را نیز باید مورد توجه قرار دهد.

به گفته وی در بخش توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید سرمایه‌گذاری کرده تا تمام ملت از نتایج سودمند آن بهره ببرند.

وی تاکید کرد: مدیران خادم ملت هستند و آنچه‌که می‌توانند باید برای ملت انجام دهند.

سلیمانی اظهار داشت: از ویژگی‌های یک بسیجی آن است که باید سرباز امام زمان باشد و اول نفع فعالیت خود را خود باور کرده تا بتواند بر دیگران تاثیر داشته باشد.

وی ادامه داد: رفتار یک بسیجی باید در گفتار و عملکرد ما نفوذ کند تا به اهداف عالیه خود دست یابیم.

وی گفت: مجموعه مخابرات دارای تعداد قابل توجهی از نیروهای بسیجی است که آمادگی حضور در تمام صحنه‌های کشور را دارند.

  • ۸۴/۰۷/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">