ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تحقیق ‌و تفحص از ‌مخابرات رد شد

| چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

مخبر کمیسیون صنایع‌ومعادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق ‌و تفحص از شرکت مخابرات ایران، طی چندین جلسه، در کمیسیون صنایع و معادن، بررسی و در نهایت رد شد.

به گزارش فارس علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: بحث تحقیق‌وتفحص از شرکت مخابرات ایران که توسط عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا شده بود، در جلسه‌ روز یکشنبه کمیسیون صنایع‌ومعادن، مورد بررسی نهایی قرار گرفت و رای نیاورد.

وی افزود: البته تحقیق ‌و تفحص از شرکت مخابرات ایران، در جلسات قبل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بررسی شده بود، همچنین طراحان این تحقیق‌ و تفحص نیز در جلسه‌ دیگری، نقطه‌نظرات خود را عنوان کرده بودند.

مخبر کمیسیون صنایع با اشاره به آیین‌نامه‌ داخلی مجلس که باید نظر کمیسیون تخصصی در مورد تحقیق‌وتفحص، برای صحن علنی اعلام شود، گفت: نظر کمیسیون، بر رد تحقیق ‌و تفحص از شرکت مخابرات ایران است.

یوسف‌نژاد تاکید کرد: البته این نظر کمیسیون، مانع از طرح تحقیق‌وتفحص از شرکت مخابرات ایران در صحن علنی مجلس نمی‌شود و این حق طراحان است که در صحن، از تحقیق‌وتفحص دفاع کنند و نظر مجلس را جویا شوند؛ نظر کمیسیون تخصصی که مخالفت با تحقیق‌وتفحص است، هم به نظر نمایندگان خواهد رسید و در پایان، نتیجه‌گیری برای انجام تحقیق‌وتفحص یا عدم انجام آن را خود مجلس خواهد داشت.

  • ۸۷/۰۹/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">