ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تحو‌یل هدیه خبرنگاران از امروز

| شنبه, ۳ دی ۱۳۸۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ | ۰ نظر

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وعده‌ داده شده به خبرنگاران برای دادن هدیا محقق شده و خبرنگاران می‌توانند از روز شنبه به تدریج هدیه‌ی خود را دریافت کنند.
علیرضا مختارپور در گفت‌وگو با ایسنا افزود: با اشاره به موضوع هدیه رییس‌جمهور به خبرنگاران گفت: اهدای این هدیه همانگونه که اهالی مطبوعات در جریان هستند، به دلایل مختلف دو سال معطل مانده بود، با تشکیل دولت جدید، پیشنهاداتی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رییس‌جمهور داده شد و ایشان نیز موافقت کردند که بودجه‌ی نقدی این هدایا در اختیار وزارت ارشاد قرار گیرد.
وی ادامه داد: علی‌رغم فهرستی که انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و دیگر مراکز به ما دادند با مشکلاتی از جمله اطلاعات ناقص و یا کامل نبودن مشخصات افراد مواجه بودیم. با توجه به وعده‌ای که به خبرنگاران برای دادن هدایا تا پایان آذرماه داده شده بود، این وعده محقق شده و خبرنگاران می‌توانند از روز شنبه به تدریج هدیه‌ی خود را دریافت کنند.
وی درباره چگونگی دریافت این هدیه اظهار داشت: از سوی اداره کل مطبوعات داخلی به تدریج با روزنامه‌نگارانی که پرونده‌ی آن‌ها کامل است، تماس گرفته خواهد شد و این افراد که از آن‌ها دعوت می‌شود، ‌می‌توانند در تهران برای دریافت هدیه خود به اداره کل مطبوعات داخلی و در شهرستان‌ها نیز به اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خود مراجعه و هدیه‌ی خود را دریافت کنند.
مختارپور با بیان این که " نام کسانی که برای دریافت هدیه در لیست قرار گرفته‌اند، زیاد است" گفت: مطمئنا دادن هدایا به تمامی این افراد، مقداری طول می‌کشد و ما سعی می‌کنیم در یک سرعت مناسب این کار را عملی کنیم.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز آمادگی لازم برای اهدای هدایا را داریم ولی با توجه به این‌که امروز پنجشنبه است، تصمیم گرفته شد که از روز شنبه روند این کار آغاز شود.
وی در مورد دریافت کنند‌گان هدایا نیز گفت: پرونده برخی افرادی که انجمن صنفی روزنامه‌نگاران اسامی‌شان را به ما داد ناقص بود و روزنامه‌نگار بودنشان مشخص نبود. طی این مدت کوتاه سعی کردیم نواقص را رفع کنیم و اگر مشکلی پیش آمد با دعوت از صاحب پرونده مشکلات را مورد بررسی قرار دادیم.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد با تاکید بر این که این هدایا حق جامعه‌ی مطبوعاتی است، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا این هدایا به اهالی جامعه‌ی مطبوعاتی داده شود و حقی از کسی ضایع نشود.
وی در عین حال گفت: با توجه به اینکه وارد کردن دستگاه(لپ‌تاپ)‌ مشکلاتی را به همراه داشت، تصمیم گرفت شد که هدایا به صورت نقدی به این افراد داده شود.
مختارپور افزود: البته این تصمیم دارای مزایایی است؛ از جمله اینکه ارزش و اعتبار هدیه‌ای که اولین فرد دریافت می‌کند، با هدیه‌ای که آخرین فرد دریافت می‌کند، یکسان است، در صورتی که اگر دستگاهی داده می‌شد، ممکن بود این امر محقق نشود و حقی ضایع شود.

  • ۸۴/۱۰/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">