ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تخفیف‌های نوروزی ایرانسل اعلام شد

| دوشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۲ نظر

ایرانسل از عرضه بسته تخفیفی پیامک فارسی، خدمات اینترنت همراه (GPRS) رایگان، شارژ ویژه GPRS و پیام چندرسانه ای (MMS) رایگان به مناسبت فرارسیدن نوروز 91 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بسته تخفیفی ویژه ارسال پیامک فارسی نوروز91 ایرانسل در فاصله 20 اسفند 90 تا 18 فروردین 91 به تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل ارائه و موجب کاهش هزینه ارسال پیامک‌های فارسی نوروزی می‌شود.

این بسته با هزینه فعال‌سازی 3500ریال برای ارسال 50 پیامک فارسی طی یک روز، از طریق شماره گیری کد دستوری #4*1*8*3*140* قابل استفاده است. مشاهده باقیمانده اعتبار این بسته از طریق شماره گیری کددستوری #3*141* ممکن می‌باشد.

همچنین ایرانسل به مشترکینی که در بازه زمانی 20 اسفند 90 تا 18 فروردین 91 به میزان 100 مگابایت از خدمات اینترنت همراه (GPRS) استفاده نمایند، 50مگابایت ترافیک رایگان اهدا می کند. استفاده از بسته های تخفیفی GPRS و یا شارژ ویژه GPRS در این طرح محاسبه نمی‌شود.

مدت زمان استفاده از 50مگابایت ترافیک رایگان GPRS، 30 روز تعیین شده است.

در همین بازه زمانی، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، با استفاده از طرح شارژ ویژه GPRS ایرانسل می‌توانند با خرید کارت شارژ و شماره گیری کد دستوری ویژه #رمزشارژ*145* ، از تخفیف ویژه نوروز بهره‌مند شوند.

بر این اساس، مشترکین با شارژ ویژه GPRS به میزان 10هزار ریال، قادر به استفاده از 150 مگابایت ترافیک GPRS با مهلت استفاده 1 روزه، شارژ به میزان 20هزار ریال، قادر به استفاده از 300 مگابایت ترافیک 3روزه و با شارژ به میزان 50هزار ریال، قادر به استفاده از 1گیگابایت ترافیک 10 روزه خدمات اینترنت همراه ایرانسل می باشند.

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل با شارژ ویژه GPRS به میزان 100 هزار ریال قادر به استفاده از 2 گیگابایت ترافیک و در صورت شارژ به میزان 200هزار ریال قادر به استفاده از 4 و نیم گیگابایت ترافیک با مهلت استفاده یک ماهه خواهند بود.

از سوی دیگر، هر یک از مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند به ازای هر بار ارسال پیام چندرسانه ای (MMS)، یک پیام چندرسانه‌ای رایگان ارسال کنند.
مهلت استفاده از این خدمات 30 روز تعیین شده و اطلاع از حساب با شماره‌گیری کددستوری #4*141* فراهم شده است.

  • ۹۰/۱۲/۲۲

نظرات  (۲)

خیر سرشون تخفیف دادن
تخفیفاشون واسه خودشون خوبه اگه زرنگن حداقل یک روز عیدو رایگان کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">