ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تخفیف‌های ویژه رومینگ همراه‌اول

| دوشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۰، ۰۴:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

همراه اول اعلام کرد که در قالب طرح نوروزی به تماس‌های بین‌الملل در شبکه‌های اتحاد عربستان و اتصالات امارات تخفیف می‌دهد.

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: همراه اول به منظور تسهیل خدمات ارتباطی مسافران کشور‌های عربستان و امارات متحده عربی، امکان استفاده آسان و ارزان از سرویس رومینگ بین‌الملل را برای کلیه‌ی مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری فراهم آورده است.

با توافقات به عمل ‌آمده با اپراتور‌های اتحاد (موبایلی) عربستان و اتصالات امارات، مشترکان همراه اول می‌توانند در قالب طرح نوروزی در شبکه‌ی اتحاد 80 درصد و در شبکه‌ی اتصالات 60 درصد تخفیف بگیرند. بدین ترتیب با این تمهیدات، هزینه‌ی تماس با ایران در شبکه اتحاد عربستان 4450 ریال و در شبکه‌ی اتصالات امارات 8900 ریال، هزینه تماس دریافتی به ترتیب 1669 ریال و 1900 ریال و هزینه تماس داخلی به ترتیب 4450 ریال و 2900 ریال، هزینه ارسال پیامک به ترتیب 1450 ریال و 900 ریال و هزینه دریافت پیامک رایگان محاسبه می‌شود.

براساس این گزارش چنانچه مشترکین از شبکه دیگر اپراتور‌ها استفاده کنند، هزینه‌ی تماس با تعرفه عادی محاسبه می‌شود

هم‌چنین همراه اول توصیه کرده است به منظور مدیریت بهتر هزینه‌ها و جلوگیری از ضرر و زیان ناشی از سرقت سیم‌کارت‌های دائمی و تهیه آسان شارژ مورد نیاز توسط خانواده مسافران از طریق سایت همراه اول، مسافران از سیم‌کارت‌های اعتباری استفاده کنند.

  • ۹۰/۱۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">