ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تخفیف همراه اول به حجاج

| يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

زائران بیت الله الحرام در صورت استفاده از سیم کارت های همراه اول در سفر حج، از تسهیلات ویژه ای برخوردار می شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول برای رفاه حال حجاج ایرانی، امسال نیز به مکالمات و ارسال پیامک، 80 درصد تخفیف می دهد.

براساس این گزارش، با سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول مکالمه با ایران 700 تومان، مکالمه دریافتی 350 تومان، ارسال پیامک 300 تومان و دریافت پیامک و روشن نمودن گوشی رایگان است.

این گزارش می افزاید: در حج امسال همراه اول یک سیم کارت اعتباری با اعتبار اولیه 20 هزار ریال به زائران هدیه می دهد که زائران می توانند یکی از بسته های هدیه فعال سازی پائیزه را نیز فعال کنند، همچنین صاحب خط در قرعه کشی جوایز ویژه این اپراتور شرکت خواهد داشت.

مشترکان همراه اول می توانند با ارسال پیامک با متن «نام یا کد کشور» به شماره 8070 و یا ارسال پیامک با متن «R، نام یا کد کشور» به شماره 99009 از تعرفه رومینگ در کشور مورد نظر اطلاع یابند.

همراه اول با تأکید بر اینکه روشن نمودن تلفن همراه هیچ هزینه ای در بر ندارد، اعلام کرده است هزینه مکالمات بین الملل به دقیقه محاسبه می شود .

  • ۹۱/۰۷/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">