ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه مکالمات رومینگ کشورهای سوئد و نروژ، برای مشترکین همراه اول 70درصد کاهش یافت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور کاهش هزینه های مشترکین همراه اول که در کشور های سوئد و نروژ از سیم کارت خود استفاده می ¬کنند، همراه اول با اپراتورهای«TEL2» کشورهای سوئد و نروژ قرارداد تخفیف امضا کرد.

بر اساس این گزارش در پی انعقاد قرارداد همکاری بین این اپراتورها، تعرفه هر دقیقه تماس از سیم کارت ¬های همراه اول در کشورهای سوئد و نروژ با ایران به 30000ریال، تماس داخلی 30000ریال و ارسال پیامک 5000ریال کاهش می یابد.

این گزارش می افزاید:‌ طبق این قرارداد از این پس تماس دریافتی دقیقه ¬ای 10000ریال و دریافت پیامک در این کشورها رایگان است.

هم اکنون اپراتور اول در قالب طرح «تعرفه های ویژه فجر» رومینگ، به مشترکین خود که در 10کشور عربستان، عراق، امارات متحده عربی، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، ایتالیا، سوئد و نروژ از سیم¬کارت های همراه اول استفاده کنند، تخفیفات ویژه ای می دهد.

همراه اول توصیه کرده است با توجه به اینکه شارژینگ سیم کارت های اعتباری بصورت آنلاین انجام می شود، مشترکین به منظور مدیریت بهتر هزینه های رومینگ بین الملل، در سفرهای خارجی از این سیم کارت ها استفاده کنند.

هم اکنون همراه اول با 271 اپراتور در 112 کشور قرارداد رومینگ بین الملل دارد که همگی بطور مستقیم و بدون واسطه منعقد شده اند.

همراه اولی ها می توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990، ارسال پیامک با متن «نام یا کد کشور بدون صفر» به 8070 و ارسال پیامک با متن «R، نام یا کد کشور بدون صفر» به 9900090 از تعرفه های رومینگ و مکالمات بین الملل در کشور مورد نظر اطلاع یابند.

  • ۹۲/۱۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">