ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تدوین برنامه ارتقای کیفیت تلفن همراه و اینترنت

| يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۹، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از تدوین برنامه ای برای ارتقاء کیفیت شبکه اینترنت، تلفن همراه و تلفن ثابت در راستای تامین رضایت مشترکان خبر داد.

صابر فیضی با تاکید بر اینکه بر اساس تصمیم مسئولان مخابرات برنامه‌ای برای ارتقاء کیفیت شبکه های ارتباطی در حال تدوین است گفت: به همین منظور گروههای کارشناسی تعیین شده هم اکنون در حال بررسی وضعیت موجود هستند.

وی با بیان اینکه صاحبان مخابرات ارتقاء کیفیت شبکه را به جدیت پیگیری می‌کنند تا رضایت مشترکان بیش از پیش افزایش یابد خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه ارتقاء کیفیت شبکه مخابراتی کشور بعد از خرداد ماه نهایی و اعلام خواهد شد.

فیضی با تاکید بر اینکه ارتقاء شبکه شامل تلفن همراه، ثابت و دیتا خواهد شد گفت: در این برنامه یک برنامه ‌زمانبندی شده مشخص برای رسیدن به استانداردهای جهانی از نظر کیفیت شبکه و سرویس دهی تدوین می‌شود.

به گفته وی مقرر شده است شبکه‌های سیار، ثابت و دیتا از نظر فنی بررسی و نقاط ضعف آنها مشخص شده و برای برطرف کردن آنها اقدامات لازم انجام شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: پاسخگویی به مشترکان به منظور دریافت مشکلات و مسائل موجود نیز پیگیری خواهد شد تا در سریعترین زمان ممکن از سوی تیم‌های کارشناسی پیش بینی شده نسبت به رفع آنها اقدام شود.

  • ۸۹/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">