ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تدوین ضوابط ارزیابی شبکه‌های مخابرات

| شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۸۷، ۰۲:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته‌ی مدیر کل نظارت کلان و ارزیابی شبکه‌ی مخابرات شرکت ارتباطات زیرساخت ضوابط ارزیابی شبکه‌های مخابرات برای سال 88 در حال تدوین است که پس از آماده شدن در دو ماه پایانی سال ابلاغ می‌شود.

محمدرضا وزیری در گفت‌وگو با (ایسنا) با بیان این که در این ضوابط، شاخص‌ها و ملاک‌های ارزیابی مشخص می‌شود اظهار کرد: این ضوابط پس از تدوین به همه‌ی استان‌ها و در واقع بخشی که متولی نگه‌داری و کنترل زیر ساخت هستند ابلاغ می‌شود و در طول سال نیز اجرایی شدن ضوابط مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: استان‌ها بر اساس این ضوابط و عملکردشان رتبه‌بندی می‌شوند و مشکلات و موانع آن‌ها نیز در زمینه‌ی اجرایی کردن این ضوابط مورد بررسی قرار می‌گیرد و به معاونت‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد که خود این موضوع به ایجاد رقابت بین آن‌ها منجر می‌شود.

او موقعیت جغرافیایی یا کمبود نیروی انسانی آموزش دیده را از جمله مشکلات استان‌ها در این زمینه و اجرایی کردن ضوابط برشمرد.

مدیر کل نظارت کلان و ارزیابی شبکه‌ی مخابرات شرکت ارتباطات زیرساخت خاطر نشان کرد: وظیفه‌ی عمده ما نظارت کلان برروی پروژه‌های مخابراتی است که شرکت زیرساخت آن‌ها را انجام می‌دهد و از سویی شبکه‌های مخابرات و احیانا تاخیری که در این زمیه صورت می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهیم

  • ۸۷/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">