ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ترامپ توییتر را متهم به مداخله در انتخابات کرد

| چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

ایرنا – دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که شبکه اجتماعی توئیتر را به پایگاه انتشار عقاید و نظرات خود تبدیل کرده، در پی برچسب خوردن بر روی دو پیامی توئیت خود از سوی توئیتر مبنی بر گمراه کننده بودن اطلاعات مندرج در آن، به این تصمیم مسئولان این شبکه اجتماعی واکنش نشان داد و توئیتر را به «خفه کردن» آزادی بیان و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا متهم کرد.  

شبکه خبری سی‌ان‌ان روز چهارشنبه گزارش داد: برای نخستین بار شبکه اجتماعی توئیتر یکی از توئیت‌های ترامپ را «به شدت گمراه کننده» خواند، تصمیمی که باعث شد تا دونالد ترامپ این شبکه اجتماعی را بعنوان سکویی برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا متهم کند.  
بنابراین گزارش ترامپ در توئیت خود با حمله به شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: توئیتر اکنون در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا مداخله می‌کند، آن‌ها می‌گویند اظهارات من در خصوص «رای گیری پستی» که منجر به یک فساد و تقلب گسترده در آمریکا منجر خواهد شد، نادرست است، بنابر ادعای رسانه‌های خبری جعلی مانند سی ان ان، واشنگتن پست.  

ترامپ در توئیت خود که از سوی توئیتر برچسب «واقعیت را درمورد رای گیری پستی بیابید» به آن ضمیمه شده است، نوشته بود: هیچ راهی نیست! رای گیری پستی چیزی جز یک تقلب گسترده نخواهد بود، صندوق‌های پست ربوده خواهند شد، برگه‌های رای جعل شده و حتی بطور غیرقانونی چاپ و به دروغ امضا می‌شوند، فرماندار کالیفرنیا برگه‌های رای را به میلیون‌ها نفر از شهروندان این ایالت فرستاده است.  

دو پیام توئیت با برچست حقیقت یابی توئیتر ضمیمه شده‌اند مخاطب را به صفحه‌ای منتقل می‌کنند که در آن نوشته شده که بنابر گفته سی ان ان، واشنگتن پست و دیگر (رسانه‌های آمریکایی) روز سه شنبه (روز گذشته) دونالد ترامپ یک سری ادعا درمورد رای گیری پستی و اینکه فرماندار کالیفرنیا به خاطر همه گیری کووید-۱۹ برگه‌های رای را به شهروندان ارسال داشته که منجر به یک تقلب گسترده خواهد شد، فاقد تایید است.  

ترامپ در توئیتی دیگر علیه شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: توئیتر بطور کامل آزادی بیان را خفه کرده است، و من بعنوان رئیس جمهوری آمریکا اجازه این امر را نخواهم داد.  

  • ۹۹/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">