ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ترک‌سل حق تعیین تکلیف برای دادگاه را ندارد

| يكشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۸۴، ۰۳:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: توقف پروژه اپراتور دوم تلفن همراه و ادامه یا عدم ادامه مذاکرات ایرانسل با شرکت ام.تی.ان آفریقای جنوبی، بر عهده ترک سل نبوده و دادگاه آن را مشخص می‌کند.

معصوم فردیس در گفت و گو با خبرگزاری فارس افزود: واکنش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شکایت کنسرسیوم آسیای شرقی (ترک سل) که از دادگاه عمومی تهران خواستار ممانعت از امضای قرارداد با ام. تی. ان شده ،رفتن به دادگاه و دفاع از مسایل مطرح شده خواهد بود.بنابراین این وزارتخانه دلایل کنار گذاشته شدن ترک سل را در دادگاه ارایه و از ادامه و تسریع پروژه اپراتور دوم تلفن همراه گزارشاتی ارایه خواهد کرد.

فردیس اظهار داشت: شکایت حق هر شخص حقیقی یا حقوقی است و این نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مرسوم بوده و هر شخص حقیقی می‌تواند از شخص دیگری به راحتی شکایت کند. اما اینکه بتواند در دادگاه شکایت خود را ثابت کند شرط است.

به نوشته خبرنگار ما، کنسرسیوم آسیاسی شرقی (ترک سل) از دادگاه عمومی تهران خواستار ممانعت از امضای قرارداد با ام. تی. ان شد. این شرکت به دلیل عملکرد‌های غیرقانونی و برخلاف مزایده اکتبر 2003 طی شکایتی به دادگاه عمومی تهران، از مراجع قضایی ایران خواستار ممانعت از عقد قرارداد با سایر شرکت‌هایی که در این مزایده حضور داشتند، شد.

  • ۸۴/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">