ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تسما تا پایان شهریور تدوین می شود

| يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۸۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاون فنی شورای عالی اطلاع‌رسانی گفت: پس از نهایی شدن RFP طرح تدوین و سامان‌دهی محتوای الکترونیکی ایران
(تسما)، تدوین آن به بخش خصوصی سپرده خواهد شد.
دکتر بهروز مینایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌، با تاکید بر این‌که هدف شورا صرفا هدایت، حمایت و نظارت بر انجام پروژه‌ها است، با بیان این که در حال به پایان بردن نگاشت سوم طرح تسما هستیم، گفت: RFP یا به عبارتی طرح کلان طرح تسما در پایان شهریورماه عرضه می‌شود و پس از برگزاری مناقصه، بخش خصوصی عهده‌دار تدوین این طرح خواهد شد.
او خاطرنشان کرد: در حال حاضر از برخی از نهادها و دست‌اندرکاران تولید محتوا برای طرح تسما نظرخواهی می‌شود و برای تکمیل اطلاعات به صورت مدون از تمام کسانی که به نحوی در تولید محتوا در کشور سابقه‌ی فعالیت دارند،‌ دعوت می‌شود که کارهای خود را ارایه دهند.
معاون فنی شورای عالی اطلاع‌رسانی در بخشی از مطالب خود با اشاره به این‌که بازی‌های رایانه‌یی یکی از مقوله‌های مهم در تولید محتوا محسوب می‌شود، اظهار داشت: یکی از محورهای طرح تسما حمایت از بازی‌های رایانه‌یی در قالب تولید، سامان‌دهی این صنعت و الگوی صحیح مصرف و توزیع بازی‌های رایانه‌یی است.
مینایی افزود: شورا تنها نقش هدایتی و نظارتی را در کلیه‌ی طرح‌ها و پروژه‌ها عهده‌دار خواهد بود و خود به عنوان یک سفارش دهنده و تولید کننده عمل نخواهد کرد و به عبارتی کار باید به دست بخش خصوصی انجام شود.
معاون فنی شورای عالی اطلاع‌رسانی در پایان گفت: از فعالان تولید بازی‌های رایانه‌یی در کشور حمایت می‌کنیم.

  • ۸۵/۰۵/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">