ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مرکز تجارت الکترونیکی ایران وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار بنگاههای صنعتی و تولیدی برای عضویت در این مرکز اعطا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی این مرکز، تمام شرکتهای صنعتی، تولیدی، خدماتی و بازرگانی برای عضویت در این مرکز و ارایه اطلاعات مختلف چون محصولات، خدمات، پروژه‌ها و... در سایت اینترنتی مرکز تجارت الکترونیک، می‌توانند از روز جاری به مدت دو هفته به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، از تخفیف ‪ ۳۰‬درصدی در حق عضویت برخوردار شوند.

مرکز تجارت الکترونیکی ایران، اوایل مردادماه امسال توسط شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما به عنوان یکی از شرکتهای تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افتتاح شد.

این مرکز حاوی اطلاعات تعداد زیادی از واحدهای صنعتی و بنگاههای اقتصادی در زمینه معرفی کالا، تبلیغات، بازاریابی، فرصتهای سرمایه‌گذاری و اشتغال است.

براساس این گزارش، متقاضیان خرید و فروش کالا، سرمایه‌گذاران صنعتی و متقاضیان ایجاد شغل می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مرکز به نشانی ‪ www.IRANeB.com‬از اطلاعات شرکتهای عضو مرکز تجارت الکترونیکی بهره‌برداری کنند.

  • ۸۴/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">