ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تسویه با پیمانکاران عمومی ارتباطات سیار

| دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران گفت: پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار تقریبا به پایان فعالیت اجرایی‌شان رسیدند و کار توسعه‌ی شبکه‌ی همراه از طریق پیمانکاران استانی انجام می‌شود.

وفا غفاریان در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب درباره آخرین وضعیت عملکرد پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار -GC- با توضیح این که این پیمانکاران در توسعه‌ی فعلی شبکه نقش قابل توجهی ندارند و این کار مشابه فاز دوم توسعه‌ی شبکه‌ی تلفن همراه انجام می‌شود گفت: در این مرحله هر استانی از طریق مناقصه کار را به پیمانکاران استانی واگذار و توسعه شبکه را مدیریت می‌کند.

غفاریان با بیان این که کار اجرایی قرارداد GCها به مرحله‌ای رسیده است که پیشرفت محسوسی ندارد یادآور شد: گزارشات هفتگی موید این موضوع است و کار در مرحله تسویه قراردادی قرار دارد که این موضوع با دو شرکت GC آغاز شده است.

رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در ادامه با بیان این که مرحله اول تسویه به جمع بندی رسیده است گفت: تسویه‌ی مراحل بعدی نیز در حال انجام است که اگر این کار نیز به اتمام برسد می‌توان گفت که این پروژه به طور کامل تسویه شده است.

وی تصریح کرد: جرایم تاخیر در این قراردادها پیش‌بینی شده و برای بقیه مراحل نیز مذاکراتی در رابطه با نحوه‌ی محاسبه و تسویه در حال انجام است.

  • ۸۷/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">