ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشخیص اولیه بیماری در سامانه نسخه الکترونیکی

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۲، ۰۳:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ثبت تشخیص، قابلیت جدید سامانه نسخه الکترونیک است که پزشک با استفاده از آن می‌تواند برای هر بیمار، تشخیص اولیه خود را بر اساس طبقه بندی بین المللی بیماری‌ها ثبت کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل کاملی درباره راهنمای ثبت تشخیص اولیه بیماری در سامانه نسخه الکترونیک افزود: تشخیص اولیه ثبت شده برای هر بیمار در سوابق تشخیص، ذخیره و در زمان تجویز نسخه با کلیک بر روی گزینه مربوطه به پزشک نمایش داده می‌شود، هم اکنون، ثبت تشخیص اولیه هیچ گونه تأثیری برپوشش بیمه‌ای خدمات تجویز شده (از جمله تأثیر در کاهش یا حذف سهم پرداخت بیمار «فرانشیز» و یا افزایش سقف خدمت برای بیمار) ندارد و کاربرد آن تنها در فرآیند بالینی تشخیص و درمان بیماری است.
مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: هرگونه پرداخت به پزشکان بابت ثبت تشخیص، منوط به تأمین اعتبار و طی فرآیند مالی است. 
آقای کاملی با بیان اینکه پزشکان از مسیر eservices.ihio.gov.ir/erx اطلاعات کاربری خود را درج می‌کنند و وارد سامانه نسخه الکترونیک می‌شوند، ادامه داد: درج تشخیص پس از جستجوی بیمه شده در سامانه انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ثبت تشخیص با استفاده از نوار جستجو و ثبت تشخیص مدنظر در این نوار و یا انتخاب از درختواره امکان پذیر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">