ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشویق بخش خصوصی به حضور در الکامپ یازدهم

| چهارشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۸۴، ۰۶:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور گفت: امیدواریم وزیر بازرگانی در اولین اقدام خود، برای جلب اعتماد بخش خصوصی اقدام به انتصاب مسؤولی شایسته برای شرکت نمایشگاهی کند.
«امیرحسین سعیدی نائینی» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری الکامپ دهم و بازدید بسیار وسیع و پرشور مردم از آن گفت: دیدار مقامات عالی رتبه از نمایشگاه الکامپ و با توجه به این که این نمایشگاه به لحاظ کیفی در سطح نمایشگاه‌های جهان برگزار شد، نشان دهنده‌ی این است که نمایشگاه قابلیت ظاهر شدن در عرصه‌های جهانی را دارد اما متاسفانه مسؤولان وقت مسائل عدیده‌ای را به وجود آوردند که نه تنها از این نمایشگاه قدردانی مناسبی به عمل نیامد و در ارتقای نمایشگاه دهم کاری انجام نشد بلکه این فرصت طلایی نابود شد .
وی ادامه داد: نتیجه‌ی الکامپ دهم مطلوب نبود، بنابراین برای دلجویی از بخش خصوصی و جلب اعتماد آن‌ها، از وزیر بازرگانی انتظار داریم هر چه سریع‌تر در انتخاب مسؤول متخصص که در راستای نام بزرگ ایران و برگرداندن غرور ملی با ما همدل و همراه باشد اقدام کند.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور در پایان تاکید کرد: مسلم است، چنانچه وزیر بازرگانی، مسؤول جدیدی را برای نمایشگاه انتخاب کند در آن صورت بخش خصوصی تمام تجربه و تلاش خود را که منجر به برگزاری نمایشگاه الکامپ دهم شد به کار می‌گیرد و مطمئنا در این راستا گامی ‌بلند برخواهیم داشت .

  • ۸۴/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">