ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشکیل کمیته الکامپ در وزارت ارتباطات

| شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۸۵، ۰۷:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

نفس نمایشگاه‌‏های بین‌‏المللی می‌‏طلبد که تمامی دست‌‏اندرکاران صنف و گروه مورد نظر در آن حضور داشته باشند.

محبی ، رییس سندیکای تولید‌‏کنندگان فن‌‏آوری اطلاعات ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تشکیل کمیته دائمی الکامپ از سوی شورای عالی فناوری اطلاعات، اظهار داشت: بخش نرم‌‏افزار ، سخت‌‏افزار ،IT و یا اینترنت به تنهایی نمی‌‏تواند نماینده صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد ، به همین علت بهتر آن است که کمیته‌‏ای با شرکت تمام شاخه‌‏های این رشته برای اجرای الکامپ تشکیل شود.

وی ، با بیان این که معاونت فناوری اطلاعات وزارت ICT در راستای برنامه‌‏ریزی برای نمایشگاه‌‏های آینده الکامپ تشکیل کمیته دائمی الکامپ را در مراسم اختتامیه الکامپ دوازدهم نوید داد، افزود: طی جلسه‌‏ای که در این خصوص با حضور تشکل‌‏های مختلف این صنف برگزار شد ، مقرر شد تا کمیته‌‏ای اجرایی متشکل از تمام فعالان و نمایندگان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از این پس اجرای الکامپ را به عهده گیرد.

مهندس محبی ، با تاکید بر مسوولیت راهبری الکامپ توسط این کمیته ، اظهار داشت: کمیته دائمی الکامپ شکل گرفته است و پس از تعیین اعضا ، کار خود را رسما آغاز خواهد کرد.

وی ، با اظهار امیدواری از برگزاری هر چه بهتر الکامپ در سال‌‏های آینده ، خاطرنشان کرد: این کمیته به طور مستقل و زیر نظر معاونت IT وزارت ارتباطات فعالیت می‌‏کند.

رییس سندیکای تولید‌‏کنندگان فن‌‏آوری اطلاعات ، با بیان این که تفاوت بخش دولتی و غیردولتی در اجرا مشخص خواهد شد، گفت: اجرای الکامپ به صورت کاملا غیردولتی و 100 درصد خصوصی و فعال از سوی کمیته دائمی انجام می‌‏شود.

وی ، با اشاره به مشکلات تقویمی نمایشگاه الکامپ در سال‌‏های اخیر ، تصریح کرد: تعیین زمان الکامپ اولین موضوع بررسی کمیته دائمی الکامپ خواهد بود.

محبی ، با اشاره به فصل دانشگاه‌‏ها و فعالیت شرکت‌‏های IT در کشور و خارج از کشور به عنوان مهم‌‏ترین عامل استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ، یادآور شد: سیاست‌‏گذاری کلی الکامپ به این کمیته محول شده است و این کمیته در نظر دارد پس از برطرف کردن زمان برپایی نمایشگاه در خصوص مشکلات فضاسازی و تاسیسات زیربنایی نمایشگاه نیز راه‌‏حلی پیدا کند.

وی ، با تاکید بر تعیین زمان مشخص و معین برای الکامپ ، خاطرنشان کرد: زمان الکامپ مانند نمایشگاه‌‏هایی از قبیل جی‌‏تکس و سبیت در تاریخ ما ثبت شود ، به طوری که پس از تصمیم کمیته در شورای عالی فناوری اطلاعات تصویب شود و شرکت سهامی نمایشگاه‌‏ها در تقویم سالیانه خود این زمان را درج کند.

  • ۸۵/۰۵/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">