ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشکیل کمیته ویژه بررسی کم‌فروشی اینترنت

| شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات از تشکیل کمیته ای ویژه برای بررسی شکایت مشترکان از اتمام زودهنگام بسته های اینترنتی و ادعای مشترکان مبنی بر حجم خوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به شکایت کاربران از اتمام زودهنگام بسته های اینترنتی پاسخ گفت.

وی خطاب به کاربران اظهار داشت: با توجه به مطالبی که شما دوستان درمورد وضعیت حجم اینترنت اپراتورها و نحوه محاسبه آن اعلام کردید، کمیته ای ویژه برای بررسی این موضوع تشکیل شده است.

وی از کاربران خواست اطلاعات دقیق از مشکلات خود را به سامانه پیگیری شکایات ١٩٥ اعلام کنند.

در این پیوند سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت بسته های اینترنتی ارایه شده از سوی اپراتورها، نخستین جلسه خود را صبح امروز برگزار کرد.
جهانگیر اسدی یادآور شد: کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت بسته های اینترنتی اپراتورها به دنبال توصیه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این سازمان تشکیل شده است.
سخنگوی رگولاتوری گفت: اعضای تیم کارشناسی برای رسیدگی به شکایت های مردمی در نخستین جلسه کمیته تعیین شدند و قرار است کار رسیدگی به درخواست ها را آغاز کنند.
به گفته وی، کارشناسان این کمیته ویژه پس از بررسی شکایات مردمی، پاسخ و توضیح اپراتورها را نیز اخذ خواهند کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران خاطرنشان ساخت: پس از پایان بررسی های صورت گرفته توسط این کمیته نتایج آن در اختیار رسانه ها قرار می گیرد تا به اطلاع افکار عمومی برسانند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">