ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تصویب ادغام دو شورای عالی در حوزه IT

| دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۸۵، ۱۲:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

پیشنهاد ارائه‌ی طرح «ادغام شوراهای مرتبط در شورای عالی IT » به شورای عالی اداری تصویب شد.

در جلسه‌ی امروز شورای عالی فناوری اطلاعات کشور که با حضور تنی چند از اعضای این شورا و با ریاست رییس جمهور تشکیل شد، وزیر ارتباطات به علت حضور در مجلس، غایب بود.

به گزارش گروه دریافت خبر (سیتنا)، در جلسه امروز شورای عالی فنآوری اطلاعات، پیشنهاد ارائه‌ی طرح ادغام شورای عالی اطلاع‌رسانی‌، شورای عالی امنیت فضای تبادل اطلاعات و شورای عالی انفورماتیک در شورای عالی فنآوری اطلاعات کشور به شورای عالی اداری به منظور کاهش مراجع موازی و افزایش کارآیی امر سیاستگذاری فنآوری اطلاعات در سراسر کشور به تصویب رسید.

در این جلسه هم‌چنین مقرر شد کارگروهی با عضویت وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و دبیرخانه شورای عالی فنآوری اطلاعات کشور برای تدوین راهکارهای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و ارائه‌ی آموزش‌های عمومی و اختصاصی در حوزه‌ی فنآوری اطلاعات از طریق شبکه‌های صدا و سیما تشکیل شود.

تعیین ترکیب کارگروه فنآوری اطلاعات استان‌ها که به ریاست استانداران تشکیل می‌شود و وظیفه پیاده‌سازی سیاست‌ها و راهبردهای ملی مصوب، هدایت و راهبری فعالیت‌های فنآوری اطلاعات استان و تعیین اولویت‌ها و تخصیص منابع طرح‌های فناوری اطلاعات استان را بر عهده دارد، از دیگر مصوبات شورای عالی فن‌آوری اطلاعات کشور بود.

گفتنی است که تصمیمات شورای عالی فناوری اطلاعات با رعایت سیاست‌های کلی نظام و در چارچوب قوانین و مقررات، پس از تأیید رئیس جمهور توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ می‌گردد و مسوولیت نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده وی خواهد بود.

  • ۸۵/۰۵/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">