ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس کمیته‌ی شورای انتظامی‌سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان تهران گفت: کلیات پیش‌نویس آیین نامه‌ی اجرایی شورای انتظامی‌ سازمان نظام صنفی رایانه‌یی تهران در جلسه‌ی هیات مدیره‌ی سازمان تصویب شد.

«مهرداد ذوالفقاریان» در گفت‌وگو با (ایسنا)‌، با بیان این مطلب اظهار داشت: جزییات این طرح قرار است به تفضیل بررسی شود تا اگر پیشنهادی در این صورت وجود داشته باشد ، جزییات مربوطه اصلاح شود .

وی افزود:جلسات رسیدگی به پرونده‌های شکایت در شورای انتظامی‌سازمان آغاز شده و تا به امروز رسیدگی به سه مورد از شکایات آغاز شده در دو مورد آن حکم قطعی صادر شده است .

ذوالفقاریان یادآور شد: قانون اجازه نمی‌دهد که شکایات را در رسانه‌ها مطرح کنیم ولی در این زمینه مذاکراتی را انجام دادیم تا راهکاری برای بیان چگونگی تخلفات و شکایات مطرح شده پیشنهاد شود تا تجربه‌ای برای شرکت‌های فعال در این حوزه شود .

رییس کمیته‌ی شورای انتظامی‌سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان تهران با بیان این که مجازات تعیین شده در این طرح از تذکر شفاهی تا جلوگیری از فعالیت عضو صنف به مدت 10 سال است ابراز داشت: در این آیین‌نامه مراحل و روش‌های انجام رسیدگی به شکایات‌، تعاریف ، انواع تخلفات ، مجازات ، مراحل ثبت شکایات و ترتیب رسیدگی به آن‌ها در شورای انتظامی‌و فرم‌های مرتبط با آن تشریح شده است .

  • ۸۴/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">