ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه تلفن ثابت فعلا مورد بحث نیست

| سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۶:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری) گفت: این سازمان هنوز تصمیمی در مورد تعرفه تلفن ثابت و همراه اتخاد نکرده است.

"محمدرضا فرنقی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شرکت مخابرات ایران پیشنهاد افزایش تعرفه تلفن ثابت را به سازمان تنظیم ارسال کرده و این پیشنهاد در دست بررسی است.

وی تاکید کرد که شرکت مخابرات بدون مجوز و مصوبه ی کمیسیون تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) امکان افزایش تعرفه های تلفن ثابت و همراه را ندارد.

گفتنی است، ترکیب اعضای کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شامل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان تنظیم مقررات، نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی، نماینده معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و 2 نفر صاحب نظر در امور ارتباطات و فناوری به پیشنهاد وزیر و تصویب هیات وزیران می باشد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران نیز در مورد افزایش تعرفه تلفن ثابت به خبرنگار ایرنا، گفت: شرکت مخابرات فقط پیشنهاد افزایش تعرفه تلفن ثابت را به رگولاتوری داده و از نظر این شرکت تعرفه های تلفن همراه مناسب است و نیازی به افزایش ندارد.

"داود زارعیان" به مشترکان تلفن ثابت اطمینان داد، که هنوز هیچگونه افزایشی در تعرفه های تلفن ثابت در سال جاری صورت نگرفته و این شرکت منتظر مصوبه ی کمیسیون تنظیم مقررات در این زمینه است.

وی گفت: هرگونه شبهه در مورد رقم درج شده در قبض های تلفن ثابت با ارایه ریز مکالمات قابل بررسی است.

  • ۸۹/۰۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">