ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه رایتل نهایی نشده است

| جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون رگولاتوری گفت: موضوع تصویب تعرفه‌های اپراتور سوم هنوز در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح نشده اما هر اپراتور تلفن همراه مجاز است حداکثر 8 بار در سال تعرفه تشویقی اعلام کند.

لطف الله سبوحی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: هر اپراتور تلفن همراه می‌تواند حداکثر 8 بار در سال برای مشترکان خود تعرفه تشویقی اعلام کند.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات افزود: اما هر بار که این طرح ‌های تشویقی را اعلام می کنند، بیش از 3 ماه نمی توانند آن را اجرا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که‌ آیا موضوع تعرفه ‌های اپراتور سوم در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح شده، گفت: اپراتور سوم تلفن همراه کار خود را با تعرفه‌های تشویقی آغاز کرده و تعرفه‌های این اپراتور هنوز در کمیسیون تنظیم مقررات ارتبات نهایی نشده است.

سبوحی با بیان اینکه موضوع تعرفه‌های اپراتور سوم هنوز در کمیسیون مطرح نشده، گفت: تصور می‌کنم به زودی این موضوع در کمیسیون مطرح شود.

به گزارش فارس،‌ اپراتور سوم تلفن همراه از دی ماه با تعرفه‌های تشویقی کار خود را آغاز کرده و تعرفه‌های فعلی قرار است تا پایان بهار 91 اعتبار داشته باشد.

از زمان آغاز به کار این اپراتور، قرار است تعرفه‌های همیشگی و نهایی آن در کمیسیون تنظیم ارتباطات تصویب شود که هنوز مجال طرح نیافته است.

  • ۹۱/۰۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">