ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه مکالمات مخابرات تغییر نمی کند

| جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۸۷، ۰۴:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

هرگونه تغییر در تعرفه‌ی مکالمات بعد از خصوصی‌سازی کامل مخابرات، به بازار و رقابت در آن بستگی دارد زیرا بخش خصوصی بازار را به صورت رقابتی می‌بیند و به طور طبیعی هرگونه تصمیمی براساس آن اخذ خواهد شد.

صابر فیضی - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب و با تاکید بر این که هنوز طرحی برای افزایش تعرفه‌ی مکالمات تلفن همراه نداریم اظهار کرد: ما در سال جاری هیچ‌گونه پیشنهادی مبنی بر افزایش تعرفه‌ی مکالمات و یا کاهش‌ آن نداشتیم.

او خاطر نشان کرد: تا شهریورماه سال 88 تغییری در این زمینه نخواهیم داشت و اگر بخش خصوصی بخواهد در این زمینه پیشنهادی داشته باشد باید قبل از شهریورماه سال 88 پیشنهاد خود را ارایه و تغییرات تعرفه را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارایه کند تا سازمان تنظیم مقررات در این زمینه تصمیم بگیرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان این که در حال حاضر سند برنامه‌ی پنجم توسعه در حال تهیه و تدوین است خاطر نشان کرد: در این سند تغییرات زیادی اتفاق می‌افتد و ممکن است در این قانون همه چیز تغییر کند.

  • ۸۷/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">