ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه‌های اپراتور دوم تلفن همراه ابلاغ شد

| سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۸۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون اعمال مقررات و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تعرفه‌های پیشنهادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتور دوم ابلاغ شد.

علی نادی‌پور در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: پس از اعلام تعرفه‌های پیشنهادی ایرانسل به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بررسی‌های لازم انجام شد و درنهایت نظر سازمان پیرامون این تعرفه‌ها، روز گذشته (24 مهرماه) به ایرانسل ابلاغ شد.

وی افزود: اپراتور دوم تلفن همراه ظرف امروز یا فردا می‌تواند نظر خود را در رابطه با این تعرفه‌ها که برای هر دقیقه مکالمه 9/49 تومان است ارائه دهد، که با این روند امیدواریم واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل از اوایل آبان‌ماه سال جاری آغاز شود.

نادی‌پور یاد آور شد: فاز اول واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل در حدود 300 هزار شماره و در مجموع در سه ‌شهر تهران، تبریز و مشهد است و در فازهای بعدی نیز دیگر شهرها تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

نادی‌پور ادامه داد: بعد از اولین واگذاری، شبکه تست خواهد شد و ایرانسل موظف است طبق موافقت‌نامه تقریبا تا پنج ماه آینده تعداد شهرهای تحت پوشش را به 248 شهر برساند.

وی گفت: برای ابلاغ و مشخص شدن میزان تعرفه با وزارت ICT، هماهنگی‌هایی انجام شد و این تعرفه‌ها از طرفی با تعرفه‌های وصولی ارتباطات سیار نیز مطابقت داده و مقایسه شد و در نهایت با هماهنگی‌های صورت گرفته مبلغ مورد نظر ابلاغ شد.

گفتنی است پیش از این قرار بود فاز اول واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل در سه شهر تهران، تبریز و مشهد از آذرماه سال جاری انجام شود.

  • ۸۵/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">