ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه‌های فعلی رایتل غیرقانونی است

| يكشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

رییس شورای رقابت درباره سیم‌کارت‌های رایتل و تعرفه مربوط به مکالمه با آن گفت:‌ انتظارمان این است که اپراتور سوم هرچه سریع‌تر پیشنهاداتشان را در این زمینه به شورای رقابت ارائه دهد.

جمشید پژویان در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: گاهی شاهدیم که برخی سازمان‌ها و نهادها به وظایف شورای رقابت آگاهی ندارند، بنابراین در این مواقع وظیفه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات است که با آگاهی دادن، آن‌ها را مطلع کند.

وی افزود: زمانی که اپراتور سوم تلفن همراه تعرفه‌هایش را برای نهایی و تصویب شدن به رگولاتوری ارائه داد، این وظیفه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بود که آن‌ها را با این موضوع آشنا کرده و به آن‌ها راهنمایی کند که کار نهایی کردن تعرفه‌ها، وظیفه شورای رقابت است.

رییس شورای رقابت تاکید کرد: رگولاتوری باید به وظایف فنی و تکنیکی خود بپردازد و ما نیز به وظایف خودمان و این به نفع کشور نیز خواهد بود؛ انتظار ما از رگولاتوری و سازمان‌های مشابه همکاری در این زمینه است.

وی ادامه داد: قوانین به ما اختیارات لازم را داده است و اگر در این زمینه اقدامی صورت نگیرد و سیم کارت‌های رایتل با تعرفه‌های مصوب رگولاتوری واگذار شوند شاید درنهایت به اقدام قانونی و قضایی مجبور شویم اما تمایل داریم که این موضوع دوستانه حل شود.

  • ۹۰/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">