ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه‌های فعلی رایتل قانونی نیست

| چهارشنبه, ۷ دی ۱۳۹۰، ۰۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

رییس شورای رقابت گفت: هرگونه بخش‌نامه یا مصوبه‌ای در رابطه با تعرفه مکالمات سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه بدون تصویب شورای رقابت لغو شده و باید هر موضوع یا مصوبه‌ای در این زمینه به تایید ما رسیده و نهایی شود.

جمشید پژویان در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره اینکه پیش ثبت‌نام سیم‌کارت‌های رایتل در کرج آغاز شده و تا چندی دیگر سیم‌کارت‌های این اپراتور واگذار می‌شوند و ظاهرا تعرفه‌های مربوطه در حال بررسی است اظهار کرد: اپراتور سوم تلفن همراه باید پیشنهادهای خود را برای تعرفه مکالمات سیم‌کارت‌هایش و خدماتی که این نوع سیم‌کارت‌ ارائه می‌دهد، به شورای رقابت ارسال کند تا مورد بررسی قرار گرفته و نهایی شود.

وی ادامه داد: هنوز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در زمینه سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه تعرفه‌ای به ما ارائه نکرده که مورد بررسی قرار دهیم.

او تاکید کرد: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نباید در بحث تعرفه‌گذاری وارد شود چراکه قیمت‌گذاری در این زمینه برعهده شورای رقابت است.

پژویان هم‌چنین درباره تعرفه مکالمات تلفن ثابت گفت: این تعرفه افزایش یافته و مخابرات از ابتدای ماه جاری مختار است که قیمت خود را تا سقف تعرفه مشخص شده افزایش دهد.

  • ۹۰/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">