ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه‌های مخابراتی افزایش نیافته است

| چهارشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۰، ۰۴:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که هیچ افزایشی در تعرفه های مخابراتی مصوب و اجرا نشده است.

به گزارش ایرنا،' رضا تقی پور' روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان این که براساس اصل 44 قانون اساسی شورای رقابت چارچوب تعرفه قیمت و دستورالعمل نحوه تعیین قیمت را مشخص می کند، افزود: تعرفه گذاری برعهده کمیسیون تنظیم مقررات است که نهادی فرابخشی و شامل نمایندگان چند وزارتخانه است که تعرفه های مخابرات را تصویب می کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: برای یکسان سازی کدهای تلفن شهرستان های یک استان ، هیات دولت تغییر قیمتی را مصوب و ابلاغ کرده که از سوی مخابرات اجرایی خواهد شد.

خبرنگاری با طرح پرسشی مبنی براینکه آیا بحث تغییر تعرفه های مخابراتی منجر به افزایش نرخ خواهد شد، تقی پور پاسخ داد: با انجام هم کدسازی، نرخ تماس های تلفن داخل شهری باید مقداری افزایش و تماس های تلفنی بین شهرستان های یک استان نیز کاهش یابد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: در هر استانی که یکسان سازی پیش شماره های تلفن اعمال شود، تعدیل تعرفه ها هم انجام خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره شبکه ملی اطلاعات توضیح داد: طرح های این شبکه رو به اتمام و کار مرحله به مرحله در حال انجام است.

تقی پور ازعملیاتی شدن مرحله اول طرح شبکه ملی اطلاعات تا آخر امسال خبر داد.

وی با بیان این که 20 هزار مدرسه به شبکه اینترانت متصل شده است، افزود: پس از راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، در ابتدا مدارس به شبکه ملی اطلاعات وصل خواهند شد.

  • ۹۰/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">