ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه‌گذاری مخابراتی به عهده شورای رقابت است

| سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۰، ۰۴:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برنامه ای برای بررسی تعرفه های پیشنهادی تلفن ثابت که از سوی مخابرات پیش از این به این سازمان ارایه شده بود ندارد.

وایمکس نیوز - موضوع تغییر تعرفه های تلفن ثابت که حدود 7 سال است بدون تغییر مانده از سال گذشته مطرح شده و طی آن شرکت مخابرات ایران برای تغییر این تعرفه ها با توجه به زمان و مکان برای مشترکان تلفن ثابت و موبایل، نرخ های پیشنهادی خود را برای بررسی ابتدا به سازمان تنظیم مقررات و پس از آن به شورای رقابت ارایه کرد.

چرا که بند 5 ماده 58 قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه و نیز اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، تصویب دستورالعمل تنظیم قیمت را یکی از وظایف شورای رقابت می داند اما بند 4 ماده 6 اساسنامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز تدوین نرخ‌های تمامی خدمات در بخش‌های مختلف ICT را از وظایف این سازمان عنوان کرده است.

لطف الله سبوحی در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد تصویب تعرفه نرخ های مخابراتی که از سوی شورای رقابت مراحل نهایی خود را می گذراند، گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این زمینه هیچ خبری ندارد و این موضوع را پیگیری هم نکرده است.

وی با بیان اینکه این موضوع را باید از شورای رقابت بپرسید، ادامه داد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دستورالعمل نرخ گذاری مخابراتی بی خبر است و تا زمانی که این دستورالعمل ابلاغ نشود اظهارنظری در این رابطه نخواهد کرد.

سبوحی در مورد تعرفه‌های پیشنهادی مخابراتی که پیش از این از سوی شرکت مخابرات ایران ابتدا به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارایه شده بود، تاکید کرد که بحث تعرفه های پیشنهادی مخابرات در رگولاتوری بررسی نمی شود و برنامه ای نیز برای این موضوع وجود ندارد.

  • ۹۰/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">