ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعطیلی اکانت‌های فیس‌بوک به دلایل سیاسی

| چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

شبکه اجتماعی فیس بوک دوباره تعداد زیادی حساب کاربری را به دلیل ظن مداخله آنها در جریان برگزاری انتخابات کنگره این کشور تعطیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اسین ایج، شبکه اجتماعی فیس بوک دوباره تعداد زیادی حساب کاربری را به دلیل ظن مداخله آنها در جریان برگزاری انتخابات کنگره این کشور تعطیل کرده است.گردانندگان حساب های یادشده متهم به تلاش برای تاثیرگذاری نامطلوب بر این انتخابات هستند و فیس بوک ادعا کرده اطلاعاتی در دست دارد که نشان می دهد حساب های مذکور با دولت روسیه مرتبط بوده اند.

یکی از مقامات امنیتی فیس بوک در این مورد گفته است: تحقیقات مداوم ما نشان می دهد که حساب هایی در فیس بوک و اینستاگرام به دنبال دخالت در انتخابات اخیر کنگره بوده اند و به همین علت مسدود شده اند.

بخش زیادی از این حساب ها مرتبط با آژانس تحقیقات اینترنت دانسته شده اند که یک شرکت روسیه ای است. فیس بوک قبلا هم تعدادی حساب کاربری را به ظن ارتباط با آژانس مذکور تعلیق کرده بود.

در عصر روز برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره نیز فیس بوک 30 حساب کاربری در این شبکه اجتماعی و 85 حساب کاربری را در اینستگرام تعطیل کرده بود. تعداد این حساب ها در روزهای بعد به ترتیب به 36 و 99 حساب افزایش یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">