ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تغییر نام ارتباطات سیار

| چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۸۶، ۰۵:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات سیارگفت: به زودی نام رسمی این شرکت با افزودن کلمه " ایران" به" شرکت ارتباطات سیار ایران " تغییر می کند.

به تازگی نام تجاری این شرکت که پیشتر بانام های مختلف مانند اپراتور اول یا سیم کارت دولتی شناخته شده بود ، به " همراه اول " تغییر یافت.

"عباسعلی ابوالفضلی"،روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی تلفن همراه ایران اظهارداشت : تغییر نام رسمی این شرکت به این دلیل بوده است که عنوان ارتباطات سیار از سوی شرکت دیگری ثبت شده بود.

وی ادامه داد: پیشنهاد برای نام جدید ارائه شده است و به زودی نام کامل شرکت اعلام خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار اظهار داشت : با توجه به این که شرکت ارتباطات سیار اولین اپراتور دولتی محسوب می شود و اگر قرار باشد که یکی از اپراتور های فعال، نماینده موبایل در کشورباشد، اپراتور همراه اول به دلایل گوناگون شایسته این امر خواهد بود .

وی گفت : شرکت ارتباطات سیار به دلیل قدمت ، تعداد مشترکین و همچننین برخورداری از اولین رتبه سیم کارت دائمی در ایران و منطقه باید از جایگاه ویژه در کشور برخوردار باشد.

وی در پاسخ به این که " همراه اول " نام برند تجاری شرکت ارتباطات سیار است که به تازگی انتخاب شده است ، افزود : اسم رسمی این شرکت همان ارتباطات سیار بوده و نام تجاری و برند این شرکت همراه اول است.

ابوالفضلی گفت: نامه های رسمی این شرکت با نام شرکت ارتباطات سیار ارسال می شود در حالی که تمامی سرویس ها خدمات این اپراتور با نام " همراه اول" معرفی خواهد شد .

  • ۸۶/۰۴/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">