ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تغییر نیازهای ارتباطی روستاهای کشور

| شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۲:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

در دور سوم سفرهای استانی دولت، رجوع مردم به نمایندگان مجموعه وزارت ارتباطات و درخواست‌های آن‌ها متفاوت شده است.

محمد خواجه پور، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: پیش از این، درخواست‌های مردم خصوصاً در روستاها، برای دستیابی به امکانات ارتباطی و مخابراتی بود.

وی افزود: هم اکنون و بر اساس نیازهای مطرح شده و برنامه‌ریزی‌های کلان صورت گرفته از سوی مسوولان وزارت ارتباطات و همچنین تلاش کارشناسان این وزارت‌خانه امکانات ارتباطی به شهرها و روستاهای کشور ارایه شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات با بیان اینکه خوشبختانه نیروهای علمی تنها در شهرهای بزرگ ساکن نیستند، گفت: در بسیاری از مناطق از جمله روستاها، مردم با مراجعه به نمایندگان این وزارت‌خانه، خواستار بهره‌مندی از امکانات فیبرنوری و دریافت اینترنت پرسرعت جهت اتصال به شبکه جهانی اینترنت هستند.

وی ادامه داد: نیروهای علمی و دانشگاهی حاضر در این مناطق برای انجام فعالیت‌های علمی، صنعتی خود درخواست دریافت ADSL را مطرح کرده اند.

خواجه‌پور با اشاره به سفر هیات دولت به استان هرمزگان تصریح کرد: روستاهایی که در ابتدای انقلاب به عنوان محروم‌ترین نقاط کشور محسوب می‌شدند در حال حاضر از امکانات ارتباطی و تلفن خانگی بهره‌مند هستند.

وی تأکید کرد: در این سفر، نمایندگان 25 روستا با ارایه درخواستی، خواستار کشیدن فیبرنوری به روستاهای خود و دریافت ADSL برای انجام کارهای روزمره خود شدند.

او ادامه داد: بخشی از اعتبارات پیش‌بینی شده در بودجه 89، برای ارایه خدمات ارتباطی در نقاط کمتر توسعه یافته است که امیدواریم با عنایت مجلس، این کار عملی شود.

  • ۸۹/۰۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">