ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تغییر و ادغام معاونت های وزارت ارتباطات

| دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۳:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

ساختار سازمانی جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأثیرپذیری از اجرای اصل 44 قانون اساسی نهایی شد.

"محمود هراتیان نژادی" قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس مصوبه هیات دولت، دستگاه‌های دولتی می‌بایست تا پایان سال 1388 نمودار سازمانی خود را براساس قانون مدیریت خدمات کشوری اصلاح کنند.

وی افزود: برهمین اساس و از آنجا که وزارت ارتباطات بعنوان دستگاهی که بزرگترین خصوصی سازی را مبتنی بر اصل 44 اجرایی کرده است و با توجه به مأموریت‌های محوله به این وزارتخانه، ساختار جدید سازمانی تهیه شد.

وی خاطرنشان کرد: ساختار سازمانی جدید وزارت ارتباطات با رویکرد و توجه به رویه های دولت الکترونیکی، برون‌سپاری تا حد ممکن و حفظ وظایف حاکمیتی در مجموعه وزارت تدوین و به تصویب معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور رسیده است.

هراتیان نژادی در خصوص ویژگی‌های نمودار سازمانی جدید، گفت: در این نمودار سازمانی، چهار معاونت "برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات" ،"فناوری و امور بین الملل" ،"حقوقی، امور دولت و مجلس" و "توسعه مدیریت و هماهنگی امور پشتیانی" برای مجموعه وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: زیرمجموعه وزارت ارتباطات چند شرکت و سازمان نیز در نظر گرفته شده که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فضایی ایران، شرکت فناوری اطلاعات ایران، شرکت پست، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت دولتی پست بانک از آن جمله محسوب می‌شوند.

قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیانی تصریح کرد: در زمان حاضر و با هماهنگی مجموعه مدیران و معاونان وزارت در حال تدوین تشکیلات تفصیلی وزارت هستیم که متعاقبا پس از نهایی شدن آن جهت اخذ تاییدیه های لازم از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اقدام خواهد شد.

  • ۸۹/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">