ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تفاهم‌نامه افزایش تسهیلات فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال بین صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وزارت صنایع و معادن و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، این تفاهم‌ که در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وزارت صنایع و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد در راستای گسترش فعالیتهای تحقیق و توسعه در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و به منظور دستیابی کشور به فناوری های پیشرفته ارتباطات و اطلاعات است.

این تفاهم نامه که به امضای برزو مختاری، مدیر عامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک و عیسی زارع پور؛ رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد رسید، این اجازه را به علاقمندان و متقاضیان می‌دهد تا پس از معرفی مرکز وسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به صندوق بتوانند از تسهیلات و حمایت های مالی صندوق بهره مند شوند.

ایجاد بستر مناسب جهت تجاری سازی دستاوردهای تحقیق و توسعه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه بهره گیری از فناوری پیشرفته اطلاعات، توسعه بنگاه های تولید و عرضه محصولات و ارتقای کمی و کیفی تولید و ارائه محصولات فرهنگی دیجیتال و توسعه صادرات رسانه های دیجیتال از مهمترین اهداف امضای تفاهم نامه بوده است.

مختاری مدیر عامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در این نشست تصریح کرد: وظیفه وزارت صنایع و معادن که این صندوق نیز زیر مجموعه آن محسوب می‌شود، تلاش برای تکمیل چرخه تحقیق، تولید و فروش بوده و بر همین اساس صندوق، طرح های ارائه شده توسط مرکز را برای دریافت تسهیلات در کمیته فنی، مورد بررسی قرار داده و از طریق حمایت های مالی و اعتباری از این طرح ها حمایت خواهد کرد.

  • ۸۹/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">