ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تمجدید کم‌سابقه وزیر ارتباطات از شرکت مخابرات

| سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

نوسازی و بازسازی کل شبکه تلفن همراه کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع مشکلات شرکت مخابرات ایران تا دو سال آینده خبر داد.

فارس- محمود واعظی در آیین افتتاح 527 طرح و پروژه مخابراتی آذربایجان غربی که به صورت نمادین در سه نقطه از شهر ارومیه از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد، شرکت مخابرات ایران را هلدینگ و شرکتی با اهمیت برای توسعه ICT کشور دانست و گفت: هرگز نباید شرکت مخابرات ایران را در حد دیگر شرکت‌ها پایین بیاوریم.

وی تصریح کرد: شرکت مخابرات باید نقش پدر برای دیگر شرکت‌ها را داشته و با بهره‌گیری از امکانات عظیمی‌ که در اختیار دارد، بتواند سود بالایی برای خود کسب کند.

واعظی با بیان ترکیب خوب هیات مدیره جدید این شرکت، به تفکرات مترقی حاکم بر آن اشاره کرد و افزود: در شرایط جدید با سیاست‌گذاری‌های مناسب هیات مدیره و با مدیریت هوشمندانه دکتر سرائیان، بی تردید شرایط شرکت مخابرات ایران از نظر جایگاه و خدمت‌رسانی سریعا ترقی خواهد کرد.

وی به حمایت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر رفع مشکلات موجود این شرکت تاکید و تصریح کرد: بدون شک ظرف یک تا دو سال آینده، تمام مشکلات فعلی شرکت مخابرات ایران رفع شده و ساماندهی می‌شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر حمایت‌های وزارت اطلاعات و دولت از توسعه مخابراتی کشور، اشاره‌ای نیز بر برنامه توسعه‌ای و نوسازی این وزارتخانه در شرکت مخابرات ایران داشت و اذعان داشت: ما بر تمام مشکلات فعلی شرکت واقف هستیم و با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت شرکت را بیش از پیش بهبود خواهیم داد.

وی ادامه داد: هر شرکتی که بتواند تحولات عرصه مدیریتی و تکنولوژی را به سرعت درک کرده و بدان عمل کند، بدون تردید مسیر موفقیت را با سرعتی بیشتر خواهد پیمود.

واعظی با بیان افتتاح 527 طرح و پروژه مخابراتی آذربایجان غربی با صرف اعتباری افزون بر 933 میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری شرکت مخابرات استان برای توسعه شبکه انتقال فیبر دیتا واکس با اعتباری افزون بر 351 میلیارد ریال، این مساله را آغازی برای تقویت زیرساخت‌های استان عنوان کرد.

وی ادامه داد: ما معتقدیم آذربایجان غربی با توجه به مرز طولانی که با کشورهای همسایه دارد، لایق سرمایه‌گذاری بیش از پیش بوده و قرار است تا پایان دولت تدبیر و امید، 3 هزار و 500 میلیارد ریال دیگر نیز در آذربایجان غربی سرمایه‌گذاری شود.

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز گفت: امسال کل شبکه تلفن همراه کشور نوسازی و بازسازی می‌شود.

رسول سرائیان گفت: باعث افتخار است که امروز شرکت مخابرات آذربایجان غربی پروژه‌های مخابراتی خود را پیرامون سفر ریاست جمهور و هیات همراه آن افتتاح و به بهره‌برداری می‌رساند.

وی به ساماندهی دو حرکت مهم در شرکت مخابرات ایران طی امسال اشاره کرد و افزود: نوسازی و بازسازی کل شبکه همراه اول و فراهم‌سازی زیرساخت‌های شبکه در حوزه خطوط ثابت از جمله این حرکت‌هاست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام اینکه در آذربایجان غربی ظرفیت‌های لازم جهت ارایه خدمات به وجود آمده است، گفت: توسعه کامل شبکه پهنای باند بالای کشور در آذربایجان غربی از آن جمله ظرفیت‌ها است.

وی با بیان اینکه توسعه آذربایجان غربی از نظر پوشش جمعیتی و جغرافیایی به مراتب بالاتر از متوسط کشوری در این زمینه است، گفت: این مساله بیانگر سرمایه‌گذاری‌های خوب صورت گرفته در استان است.

سرائیان از وجود برنامه‌های جدید در حوزه تلفن همراه و ثابت برای آذربایجان غربی طی سال جاری خبر داد و افزود: این برنامه‌ها به مرور در استان اجرایی خواهد شد.

در این آیین که در سالن کنفرانس شرکت مخابرات آذربایجان غربی ترتیب یافت، از 527 طرح و پروژه مخابراتی به صورت نمادین و در قالب ویدیو کنفرانس بهره‌برداری شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">