ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تنها سه شرکت PAP خواستار تجهیزات مخابراتی شدند

| چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۸۵، ۰۹:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

صابر فیضی، گفت: در میان 11 شرکت خصوصی متقاضی PAP، تاکنون تنها سه شرکت، امکانات و تجهیزات مخابراتی را خواستار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا)، اظهار داشت: در اردیبهشت ماه گذشته تصویب شد که مخابرات، کلیه‌ی تسهیلات لازم را در اختیار شرکت‌های خصوصی متقاضی PAP که خواستار امکانات ویژه‌‌یی هستند، قرار دهد و در همین راستا به سه شرکت داخل تهران که جهت نصب تجهیزات خود، متقاضی مکان لازم بودند، با هماهنگی مخابرات استان تهران، مکان مناسب در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

وی، با بیان این مطلب که شرکت مخابرات ایران امکانات لازم را در اختیار شرکت‌های متقاضی PAP در تهران و سایر شهرستان‌ها قرار می‌دهد، افزود: در حال حاضر، تنها برخی مناطق و مراکز استان تهران - تا حدودی- با کمبود امکانات مواجه است که به زودی این کمبودها رفع خواهد شد.

وی گفت: با وجود همکاری مخابرات استان‌های مختلف با شرکت‌های خصوصی، تا این لحظه از سوی شرکت‌های خصوصی شهرستانی، تقاضای چشمگیری در این خصوص صورت نگرفته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، درباره‌ی تغییر و افزایش ارقام شماره‌های ثابت، خاطرنشان کرد:نامبرینگ کشور ایران، بر اساس استاندارد روز دنیا، 11 رقمی طراحی و تنظیم شده است، و تغییر و افزایش ارقام شماره‌های ثابت استان‌ها نیز به همین علت است.

مدیرعامل مخابرات ایران، افزود: به علت ظرفیت بالای تهران، یک رقم کد، داخل شهر تهران شده و در حال حاضر پنج میلیون و 30 هزار شماره در داخل تهران به بهر‌ه برداری رسیده است؛ ولی ضریب نفوذ مشخصی از تهران در دسترس نیست.

وی، با اشاره به اپراتورهای شخصی، گفت: تاکنون در استان‌های هرمزگان، گلستان، اصفهان و مرکزی و بخشی از آذربایجان غربی، اپراتورهای شخصی فعال شده است؛

وی افزود: این اپراتورها در شهرستان‌ها و استان‌های دیگر وجود ندارد و هیچ‌یک از استان‌های دیگر اپراتور شخصی ندارند.

  • ۸۵/۰۵/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">