ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در زمان اوج مصرف اینترنت، یک سوم ظرفیت پهنای باند در استان استفاده می‌شود.
حامد سرائی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت استان زنجان، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی برای توسعه دسترسی به اینترنت در سطح استان زنجان انجام شد که در این راستا پهنای باند ورودی استان از ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه در سه ساله گذشته در چند مرحله به ۲۷۰ گیگابیت بر ثانیه رسید.

وی افزود: افزایش پهنای باند استان جهش قابل توجهی داشته است و به عنوان تامین‌کننده زیرساخت‌های ارتباطی، پهنای باند لازم را در سطح استان زنجان فراهم کرده‌ایم و در حال حاضر ظرفیت کافی برای بهره‌برداری از این موقعیت وجود دارد.

این مسئول تصریح کرد: در زمان اوج مصرف اینترنت حداکثر یک سوم ظرفیت پهنای باند در استان استفاده می‌شود و بیش از دو سوم پهنای ورودی باقی می‌ماند که شرکت‌های بخش خصوصی در حوزه اپراتورها، ارایه‌دهندگان خدمات ارتباطی و کسب‌وکارهای خصوصی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور فعالانه شرکت‌های حوزه اینترنتی، کارور (اپراتور)های بخش خصوصی ارائه‌دهنده اینترنت و کسب‌وکارهای خصوصی فعال در حوزه ICT ، بهره‌برداری از پهنای باند استان به حداکثر ممکن برسد.

  • ۰۱/۱۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">