ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،آخرین آمار متقاضیان استفاده از خدمات باند شهروندان تا تاریخ 9 شهریور ماه 1384 را اعلام کرد.

به گزارش (ایسنا) از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تاریخ 20 تیرماه لغایت 9 شهریور ماه سال جاری تعداد 130نفر با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان درخواست ارائه‌ی خدمات باند شهروندان را داشته اند.

از این تعداد، 31 متقاضی مدارک خود را به طور کامل ارسال کرده اند و 21 نفر نیز موفق شدند در آزمون نهایی شرکت کنند. یک پروانه نیز توسط این سازمان صادر شده است.

این گزارش حاکی است در خصوص شرکت‌های وارد کننده و فروشنده‌ی تجهیزات این باند نیز تا کنون دوشرکت نسبت به ورود نمونه‌ی مهندسی دستگاه به منظور اخذ مجوز فروش اقدام کرده‌اند.

سازمان تنظیم مقررات از تاریخ 20تیر ماه سال جاری اقدام به ارائه‌ی خدمات باند شهروندان به منظور بهره‌برداری عموم شهروندان به صورت واگذاری مجوز استفاده از بی‌سیم خودرویی یا ایستگاه ثابت نموده است.

شایان ذکر است، این باند اساسا غیر تجاری و برای کاربران غیرحرفه‌یی و بدون نیاز به دانش تخصصی رادیویی و به منظور تسهیل در استفاده از ارتباطات رادیویی در مواقع و اماکنی که امکانات عمومی ارتباطی به راحتی در دسترس نیست، برای گفت‌وگوهای کوتاه و تبادل اطلاعات فردی برای عموم ایجاد شده است.

همه‌ی بهره‌برداران با حقوق مساوی و بدون اولویت خاصی می‌توانند از امکانات این باند استفاده کنند و مهم‌ترین عامل بهره‌برداری بهینه و بدون مزاحمت و تداخل، رعایت دقیق مقررات و ضوابط توسط کلیه‌ی بهره‌برداران در سطح کشور است.

متقاضیان استفاده از این باند می‌توانند پروانه‌ی ضوابط استفاده از باند شهروندان را در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.cra.ir مطالعه کنند.

  • ۸۴/۰۶/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">